x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Andorra la Vella

El PS pregunta pel pla de negoci de l'aeroport

El president del grup socialdemòcrata, Pere López

El president del grup socialdemòcrata, Pere López

El president del grup socialdemòcrata, Pere López

Fernando Galindo
Actualitzada 22/09/2021 a les 06:29
El president del grup parlamentari del PS, Pere López, ha sol·licitat al Govern conèixer el pla de negoci del llançament de noves rutes des de l’aeroport d’Andorra-la Seu per al 2022, així com tota la informació rellevant per a la posada en marxa dels vols i les rutes. D’altra banda, el PS ha presentat dues esmenes al pro­jecte de llei de les taxes d’intercanvi aplicades a les operacions amb targeta.
Etiquetes
  • #13 Andreu
    (22/09/21 15:40)

  • #12 Angel
    (22/09/21 15:38)

    Vol el projecte per tenir els planols de l'aeroport per poder marxar del país per la porta de d'arrera després de l'affaire "el rincón del Vago"

    Respondre
  • #11 Audie Norris
    (22/09/21 10:57)

    Ja pot començar a treballar el llopis si vol recuperar la confiança perduda

    Respondre
  • #10 Diari Andorra com censureu
    (22/09/21 10:22)

    Finalment, un darrer pas per confirmar la viabilitat real de PirinAir seria projectar el trànsit a llarg termini i avaluar el seu atractiu. L'existència de PirinAir conduiria a una millora global dels sectors d'Andorra, generant així uns avantatges econòmics i turístics inestimables a llarg termini.

    Respondre
  • #9 Pla de negoci del assessor de Govern 03
    (22/09/21 10:21)

    Després d'això, s'aplica la lògica d'un primer any d'operació i la seva consegüent reducció de la demanda estimada, obtenint així la necessitat d'una flota d'un avió (ATR 46-600), que operarà, el primer any, 410 connexions, o 820 vols, completant així 1.285.4536 hores bloquejades. Així, es podrien transportar un total de 16.768 PAX. Finalment, es realitza una anàlisi financera, on s'agrupen tots els costos per una banda i els ingressos per l'altra, i s'elabora una declaració global de P&L, que provoca una pèrdua anual de 5.375,20e per PirinAir. La subvenció del govern per a la connexió amb CDG seria de 699.545,60e per al primer any de funcionament. Aquesta anàlisi es considera positiva i motivadora. Com a conclusió, es considera que el llançament de PirinAir és rendible gràcies a l'enfocament conservador, així com a la subvenció, per deixar la proposta al límit de l'equilibri. A més, a partir del segon any, es començarien a generar beneficis, paral·lelament a l'augment del trànsit.

    Respondre
  • #8 Pla de negoci del assessor de Govern 02
    (22/09/21 10:19)

    Amb aquesta finalitat, les dades turístiques de l'any 2019 s'han rebut confidencialment del Departament d'Estadística del Govern d'Andorra i es realitza una anàlisi de mercat mitjançant la qual s'obtenen els aeroports als quals pretén volar PirinAir: MAD, CDG, ALC , PMI, STN i FAO, sent les dues primeres rutes regulars. La connexió amb París no va de la mà d'un gran turisme, però al tractar-se d'una potència molt important, es considera una via imposada per les necessitats del país i es demanarà al Govern d'Andorra que la subvencioni. A continuació, s'analitza cada ruta i s'obtenen els costos d'explotar-los. Tot seguit, es fa un estudi de previsió de la demanda, on, sobre la base de les dades compartides pel govern, es fan certs supòsits a partir dels quals es deriva una demanda estimada.

    Respondre
  • #7 Pla de negoci del assessor de Govern 01
    (22/09/21 10:18)

    Gràcies a les millores que s'han dut a terme a l'aeroport d'Andorra ¿La Seo de Urgel, tant pel que fa a l'aeronàutica i les infraestructures, com pel bon desenvolupament d'Andorra, ara és el moment ideal per emprendre el caràcter comercial de l'aeroport . Així, davant les grans dificultats de construir una porta d'entrada a l'aviació dins del perímetre andorrà, LESU, que es troba a la rodalia del mateix (Espanya), es considera un espai òptim per llançar amb una nova iniciativa: connectar Andorra amb Europa destinacions a través d'una nova aerolínia regional que impulsarà l'economia i la cultura del país. Per tant, aquesta tesi se centra en el desenvolupament d'un pla de negoci per a la proposta de PirinAir, de cara al primer any de funcionament.

    Respondre
  • #6 Aqui us deixo el pla de negoci
    (22/09/21 10:14)

    PirinAir, a business plan for a regional airline in Andorra - La Seu Urgell Airport

    Thanks to the improvements that have been carried out at Andorra ¿ La Seo de Urgel Airport, both in terms of aeronautics and infrastructure, as well as the good development of Andorra, it is now the ideal time to embark on the commercial character of the airport. Thus, in view of the great difficulties of building a gateway to aviation within the Andorran perimeter, LESU, which is located in the vicinity of the same (Spain), is considered an optimal space to launch with a new initiative: connecting Andorra with European destinations through a new regional airline that will boost the country¿s economy and culture. This thesis therefore focuses on the development of a business plan for PirinAir¿s proposal, in view of the first year of operation. For this purpose, tourist data for the year 2019 has been confidentially received from the Department of Statistics of the Andorran Government, and a market anal

    Respondre
  • #5 La grossa de meritxell
    (22/09/21 09:59)

    Air Nostrum li ha tocat la grossa de meritxell, 40 ATR's parats a valencia, 650.000,00.-€ per aguantar un SLOT a Barajas que ho paga el Govern d'Andorra.

    Respondre
  • #4 Huck
    (22/09/21 09:30)

    Però encara no ha plegat !!!!!

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts