x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Col·lectius

Stop Violències anuncia mobilitzacions per l'avortament

El grup fa una crida per al 25 de setembre als carrers
La crida publicada a les xarxes

La crida publicada a les xarxes

La crida publicada a les xarxes

Twitter
Actualitzada 09/09/2021 a les 14:04
Stop Violències ha anunciat a les xarxes socials mobilitzacions en contra de la penalització de l'avortament que es faran el 25 de setembre amb una crida a "nos vemos en las calles". El col·lectiu informa que donarà més detalls properament sobre les accions que vol promoure que argumenten recordant que a Andorra la interrupció de l'embaràs està penalitzada i hi afegeixen que "la raó principal: un bisbe és el cap d'Estat".
   
Etiquetes
  • #9 Medievo
    (09/09/21 23:29)

    Medieval va dir..
    Fins al primer punt estic d' acord. El motiu que dones despres et converteix a tu en medieval. Dir que els fills han de pagar pel pare... perque no mates al violador? pobre nen....

    Respondre
  • #8 Medieval
    (09/09/21 22:36)

    És absolutament medieval que no es permeti l'avortament per exemple en cas de violació. El fruit d'aquest crim porta en el seu interior la culpa del violador i ha de pagar amb la seva mort tal delicte.

    Els fills han de pagar la culpa dels pares.

    Respondre
  • #7 ahora si
    (09/09/21 22:20)

    ¿Es por el Obispo que está penado el robo, o el asesinato o la estafa?, ¿es por el obispo que está penado el terminar con la vida de seres vivos dentro o fuera del utero materno?
    Pues le voy encontrando más sentido a esto del Coprincipe...

    Respondre
  • #6 Lletra escarlata
    (09/09/21 20:13)

    Qina credibilitat té la Vanessa Mendoza? la fiscalia andorrana la acusa de quatre delictes (calúmnia, difamació, delicte contra el prestigi de les institucions i l'honor) i està sent investigada en un segon procés.

    Respondre
  • #5 Czarny
    (09/09/21 18:25)

  • #4 Fiu
    (09/09/21 17:22)

    Em sembla molt bé, però això només té una via, votar a l'únic partit que ho porta en el seu programa, no hi ha més...

    Respondre
  • #3 Estarem totes?
    (09/09/21 16:23)

    Qui anirà en representació de les avortades?

    Respondre
  • #2 perjohan
    (09/09/21 15:47)

    Si l'avortament és tan bò, que avortin la manifestació.

    Respondre
  • #1 Cavalls de Troya
    (09/09/21 14:39)

    Suposo que Govern a hores d'ara hi haurà rescindit les subvencions econòmiques a aquesta plataforma d'esvalotadoras, no?

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts