x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Successos

Fort accident entre una moto i un cotxe a Escaldes

El motorista, de 20 anys, va ingressar a l'UCI però es troba estable i s'espera que sigui traslladat a planta entre avui i demà
Ambulàncies davant de l' hospital

Ambulància ambulàncies Hospital

Ambulàncies a l'hospital.

Fernando Galindo
Actualitzada 22/05/2021 a les 10:47
Un motociclista de 20 anys va ser ingressat ahir al vespre a la Unitat de Cures Intensives de l'hospital Nostra Senyora de Meritxell arran d'una forta topada amb un turisme a l'avinguda de les Escoles d'Escaldes-Engordany. L'accident va tenir lloc cap a les 22.30 h del vespre, i el jove hauria sortit projectat arran de l'impacte. Segons el SAAS, el ferit es troba estable i no requereix assistència respiratòria. Entre avui i demà serà traslladat a planta per mantenir el control de les múltiples fractures que va patir arran de l'accident, concretament a la clavícula, tíbia i peroné, totes a la part dreta del cos. 

Arran de l'accident, una ambulància dels bombers i una del SUM es van desplaçar a lloc dels fets per atendre el jove, així com patrulles del cos de policia. 
Etiquetes
  • #9 Miquel
    (23/05/21 22:07)

    Jo sóc veí i pasant direcció l'Illa quasi m'atropellen amb el patinet 2cops i quan dic quasi es a un pam nen! El que venen de les escoles ni miren el mirall ni respecten el "ceda". A mes que l'encreuament no te cap sentit i que ens ha pasat? Una rotonda home per a un lloc que si fa falta!?

    Respondre
  • #8 Lalo
    (23/05/21 08:52)

    Este cruce no tiene ni pie ni cabeza. Estoy asustado de la incapacidad de las autoridades dedicadas a esto. Otra, pusieron para no parar en el ex museo del agua. Yo pregunto : los que tienen que estacionar para subir o bajar algo de los apartamentos sin parking como hacen...losvehiculos que llevan mercadería a los comercios...no tienen sentido común

    Respondre
  • #7 Jo
    (22/05/21 19:03)

    Aquest encreuament és un perill real, i no només pels vehicles que hi circulen, tant si provenen del C/ Santa Anna, com de l'Av. de les Escoles o del C/ del Prat Gran, sinó també i sobretot pels vianants, que ens juguem la vida cada cop que hem de travessar!

    Respondre
  • #6 Dc
    (22/05/21 15:56)

    Que Bo. Aqui critican quan hi han 4 o 5 surtides de garatge i 2 encreuaments, i sense sapiguer com a anat la cosa.

    Respondre
  • #5 Modus vivendi
    (22/05/21 15:52)

    Doncs com tots els díes, atropellaments, accidents, soroll i carreres de cotxes i motos.

    Respondre
  • #4 CDiego
    (22/05/21 14:22)

    Segur que anava a 30. Que es millori aviat.

    Respondre
  • #3 MARKLIN2
    (22/05/21 12:49)

    LA ZONA "30 KM" ES LA SOLUCIO , PERO ELS COMUNS SIGUEIXEN AMB LA INOPERANCIA I XORRADAS ENTRE LAS SEVES PRIORITATS.

    Respondre
  • #2 Anonimo
    (22/05/21 12:29)

    Vergüenza! A ver si esto os abre los ojos para que veáis el cruce que habéis echo sin sentido. Podría haberse quedado en su casa durmiendo anoche ese joven, pero como algunos conductores no se saben las señales y ese cruce no tiene sentido ninguno pues ale, a la UCI & jodido solo con 20 años quien sabe si para toda la vida.Y no será el último, abrir los ojos, estaba muy bien como lo teníamos antes, solo miráis que quede bonito el país!

    Respondre
  • #1 Manel
    (22/05/21 11:45)

    Tard o d'hora havia de passar. I tornarà a passar ja que aquest encreuament no te per on agafar-se. Això li sumes a que la gent no prestem atenció de les senyals, doncs ale!!

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts