x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
reportatge

El forfet de Mar Flores

El document publicat per Mar Flores.

El forfet de Mar Flores

El document publicat per Mar Flores.

Actualitzada 06/03/2021 a les 06:21
El misteri de com va aconseguir el forfet per esquiar a Andorra la popular model i presentadora espanyola Mar Flores arriba al seu final. I és que va ser el mateix domini esquiable de Grandvalira qui li va vendre. Així mateix ho manifesta un document que Flores va fer públic a les seves xarxes socials i que va signat pel director d’Ensisa, David Hidalgo, en què diu que “l’adquisició del forfet d’esquí per part del seu grup es va fer mitjançant la central de reserves de Grandvalira, seguint el procediment regular”.

La presentadora, després de sentir-se atacada pel programa Sálvame, va decidir passar a l’ofensiva i va utilitzar un dels seus punts, el seu perfil d’Instagram, que compta amb 205.000 seguidors, per tal de plasmar la seva veritat.

Flores ho va fer amb proves, ja que el document signat per Hidalgo no només defensava que l’adquisició del forfet s’havia fet a través dels mètodes regulars de Grandvalira, sinó que afegia que “en cap cas va incomplir cap confinament, ja que la regió sanitària on ella resideix no estava subjecta a cap confinament. Les duanes espanyola i andorrana així ho testimonien, permetent l’accés lliure als residents de les àrees que no estan confinades”. A més a més, el director general d’Ensisa precisa que el tracte va ser “cordial i correcte” en tot moment, i a banda de desitjar-li una ràpida recuperació l’emplaça a tornar a Grandvalira en un futur.

Aquest document signat per Hidalgo i que va fer públic Flores xoca, però, amb les declaracions fetes pel president d’Ensisa, Francesc Camp, que va afirmar que totes les persones que esquiaven eren residents al Principat.
Etiquetes
  • #11 pacs
    (06/03/21 17:02)

    Sr. Camp, Pot repetir la mentida que va soltar vosté l'altre dia? Es que no la vaig escolar bé. Gràcies!!

    Si em pregunta quina de totes, li contesto que qualsevol.

    Respondre
  • #10 FA
    (06/03/21 14:17)

    Em sobta veure com es que encara hi ha gent tan ingènua que no sap com funciona el mon.

    Respondre
  • #9 Manuel guerra
    (06/03/21 13:47)

    Y venga a criticar a l M.Flores...acaso no es bueno q venga turismo con poder adquisitivo al país? Luego no paro d leer críticas dl turismo d mochila y bocadillo...d dónde creéis q sale l pasta para pagar l sanidad y l educacion ? x ejemplo d los impuestos q generan ese tipo d turismo

    Respondre
  • #8 Pepe
    (06/03/21 12:47)

    Quina vergonys el sr camps fen d ocupa les pistes jo mano quin país

    Respondre
  • #7 El dissident incòmode
    (06/03/21 11:23)

    Tot és el mateix, i "TOTS" són iguals!.
    Es protegeixen els uns als altres, res de nou.

    Respondre
  • #6 Manel
    (06/03/21 11:17)

    Després plorarem i suplicarem l'obertura de la frontera amb França per culpa de la venda de 4 forfets.
    Ara si el sector de la restauració NO compleix amb les normes pot dir GRANVALIRA tampoc i no passa ni passarà res.

    Respondre
  • #5 Clipol
    (06/03/21 11:04)

    Al Sr. Macron no le va a gustar nada, pero nada, esta noticia y eso que ni siquiera sabe quién es Mar Flores.

    Respondre
  • #4 Agusti
    (06/03/21 10:57)

    Marc va dir..
    No crec q Les pistes vagin per lliure... si fan aixo es amb l'acord sotama amb govern... igual q lo dels monitors... 
    els enganyats som la ciutadania... som un pais patetic i ara tothom ho sap
    Pero bueno... campions mundials covid, residencies de luxe per youtubers, i pisos patera x la resta

    Respondre
  • #3 Camp dimissió
    (06/03/21 08:41)

    Ja ha dimitit Camp, aquell Cònsol del Cirque que tenen per Canillo i que va dient que això no és veritat? Negacionista!! Hihihihi... 

    Respondre
  • #2 Marc
    (06/03/21 08:16)

    Tenim la prova escrita de que que Grandvalira-ENSISA ven forfets a través de la seva central de Reserves a NO residents a Andorra. El Govern ha de actuar i deixar de fer-se el tonto. Igualment la millor actuació que podria fer Govern és anunciar la obertura de les pistes en general i per tothom que vulgui.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts