x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Successos

La falta d'un llop obliga a evacuar Naturlandia

El parc ha estat desallotjat d'emergència mentre es buscava a l'animal que ha estat trobat mort 
Llops a Natutlandia

Llops a Natutlandia

Llops a Natutlandia

Fernando Galindo
Actualitzada 28/01/2021 a les 17:02
Les 150 persones que hi havia aquest matí a Naturlandia han estat desallotjades d'emergència perquè el personal del parc s'ha adonat que faltava un llop del seu espai en fer el reconeixement de les instal·lacions. La majoria de les persones que hi havia a l'ecoparc lauredià eren nens que feien esquí escolar. Els cuidadors han localitzat finalment a l'animal mort dins d'una bassa d'aigua al recinte del parc.

L'alerta s'ha produït quan els treballadors del parc d'animals han fet el recompte i s'han adonat que faltava un llop. El personal ha activat el protocol de seguretat que implica l'evacuació d'emergència dels visitants perquè pensaven que l'animal s'havia escapat i s'han fet diverses rondes de recerca, primer només els cuidadors i després amb la participació dels banders, segons ha informat Naturlandia. El llop ha estat trobat sense vida en una bassa d'aigua dins del tancat específic d'aquests animals i les autoritats investigaran ara les causa de la mort que es determinaran amb l'autòpsia.

Naturlàndia ha lamentat la mort del llop que formava part d'una manada de quatre exemplars, segons es detalla a un comunicat. El parc reobrirà demà les instal·lacions amb normalitat. 
Etiquetes
  • #16 Gos caçador
    (30/01/21 08:56)

    Iii les càmares de seguretat on són?. De focos de llum n'està ple...

    Respondre
  • #15 Joana
    (28/01/21 23:45)

    L'han trobat mort??? .... molt dubtòs tot plegat, ja hi han antecedents de gestió nefasta i per lo vist continúa igual. DEP Llop

    Respondre
  • #14 NO ZOOS
    (28/01/21 23:18)

    Una víctima més de tenir animals tancats.
    El que passa a naturlandia passa a tots els zoos( que ara queda millor dir Parc d'animals).
    Tanqueu el zoo d'Andorra ja.

    Respondre
  • #13 Macarena
    (28/01/21 21:14)

    Coneixem la història fosca de l'os Torb. Com es deia el llop? Crec que els van donar un nom a cadascun.

    Respondre
  • #12 Desperta Sant Julià: tanquem Naturlandia
    (28/01/21 20:36)

    Crec que una reflexió serena ens porta a la conclusió que Naturlandia és insalvable: les ‎condicions que ha d'afrontar el Sr. Ajona són insuperables: deute amb el comú: 9 milions ‎d'euros; deute amb els bancs: més de 7 milions i mig d'euros; suma de les pèrdues del 2018 ‎i 2019: cap a 3 milions d'euros; a no ser que hi hagi nous equipaments que siguin de propietat ‎privada, les noves atraccions augmentaran el deute i la liquidació d'interessos amb els bancs; des del febrer de l'any passat: la tragèdia global del covid-19. la resposta del turisme ‎quedarà condicionada molt negativament, i per molt temps, per la pandèmia econòmica i ‎social que colpirà durament el turisme espanyol i català; el restaurant de Naturlandia pot ‎aportar en positiu, però la incidència serà sempre globalment força limitada. Pendent ‎d'investigació, la mort del llop ens ha de despertar. Desperta Laurèdia: TANQUEM ‎NATURLANDIA.

    Respondre
  • #11 Janihaprou
    (28/01/21 20:36)

    Que tanquin el parc si us plau! Es molt facil quan juguen amb diners publics i si el volen mantenir que sigui amb diners privats a veure si aguanta el Ajona

    Respondre
  • #10 Vergonyós
    (28/01/21 20:17)

    Animals morts, ferits greus al Tobotronc,default economic....tanqueu el parc sisplau.

    Respondre
  • #9 Pep
    (28/01/21 20:15)

    La carine no Diu res de Naturlàndia !!!!! 
    Perquè ? Si Naturlàndia fem invenció
    D' un altre color polític, la carine estaria tot el dia al Facebook  

    Respondre
  • #8 Andenc
    (28/01/21 20:01)

    El llop va marxar d'Andorra

    Respondre
  • #7 Ha arribat l'hora: tanquem Naturlandia.
    (28/01/21 19:54)

    No ensopeguem dues vegades en la mateixa pedra: El Sr. Josep Miquel Vila deia que el cost del tancament de Naturlandia no permetia baixar la persiana; el Sr. Majoral, la mateixa música. Nagociem amb el banc un tancament a pagar en 25/50 anys. El Sr. Josep Pintat vol vendre'ns la impossible remuntada Ajona. Vol arribar a les eleccions generals del 2023 sense haver de tancar abans Naturlandia. Segons el resultat electoral, ja decidirà.

    Respondre
Veure’n més
16
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts