x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Cossos especials

Dimiteix el portaveu de la policia

El sergent del cos de seguretat al·lega motius personals per deixar el càrrec
Sergi Medina ha estat portaveu de la policia 7 anys

Sergi Medina ha estat portaveu de la policia 7 anys

Sergi Medina ha estat portaveu de la policia 7 anys

Fernando Galindo
Actualitzada 15/01/2021 a les 12:25
El portaveu de la policia, Sergi Medina, ha presentat la dimissió com a responsable de les relacions amb els mitjans de comunicació "per motius personals". Medina ha compatibilitzat les tasques de portaveu del cos amb la de sergent en cap del grup d'Identitat Judicial i representant dels comandaments policials al Consell de la Policia, segons explica en el comunicat enviat als mitjans.

Sergi Medina ha ocupat el càrrec de portaveu de la policia des de l'1 de novembre del 2013 i assenyala que el cos de seguretat preveu a curt o mig termini un projecte de renovació dels canals comunicatius de la institució. La planificació passa per la professionalització de la comunicació institucional  amb l'objectiu de poder oferir als mitjans de comunicació, i també a la ciutadania, unes vies més àgils i modernes, d'accés a tota aquella informació, explica el fins ara portaveu.

La policia ha canviat recentment la web on ofereix informació de les actuacions del cos i de tots els serveis que ofereix i fa uns mesos va rellevar el responsable de les publicacions a Twitter.
Etiquetes
  • #10 Pau
    (16/01/21 08:47)

    Gràcies per la feina feta Sergi, gran profesional i gran persona!

    Respondre
  • #9 Gracies
    (15/01/21 19:26)

    Gracies Sergi. Gracies per apropar la nostra policia als ciutadans d'Andorra a través dels mitjans de comunicació. Els que et coneixem sabem el que has patit aquests anys i el sacrifici que t'ha comportat.
    Marxa tranquil, has complert de sobres. Els de l'altra ala de la teva planta, no et mereixen.

    Respondre
  • #8 Anastasia
    (15/01/21 17:27)

    Vull fer una pregunta a tots aquests que no respecten les decisions d'un altre,el que té un càrrec no té dret ha dimitir?sigui el motiu que sigui!!!!

    Respondre
  • #7 Notícia?
    (15/01/21 17:12)

    Pepe va dir..
    Jo també m'ho pregunto. Això és notícia? I qui ha passat la notícia als diaris?

    Respondre
  • #6 The Sponsor
    (15/01/21 15:47)

    Enhorabona per la feina feta aquests anys i la teva dedicació a més de les funcions que ja assumies a la científica i tot això de forma altruista i sense, malauradament, massa reconeixement per part de la "cúpula".

    Respondre
  • #5 Comunicandoooo
    (15/01/21 15:37)

    I quí ha enviat el comunicat ? Ell? Jajja. Quina casa? Voleu dir que no és una mica caotic tot aixo que passa a la policia ?

    Respondre
  • #4 LLUERT
    (15/01/21 15:15)

    Pepe va dir..
    No sé, tu que trobes que seria notícia? ves ho enviant aquí i tothom podrà veure quan espavilat ets i si hi saps fer millor que la resta.DON PP

    Respondre
  • #3 Pepe
    (15/01/21 14:04)

    I això és notícia?

    Respondre
  • #2 Pesats
    (15/01/21 13:43)

    I torna amb lo del tuiter. Tots sabem que va marxar ell per lo mateix que ara marxa Medina. Se us veu el plumeru. Si no sabesiu que es mentira li demanarieu oficialment al director i que digui ell de la seva boca si aquesta gent marxa o els foten fora.

    Respondre
  • #1 Comunicadors
    (15/01/21 13:40)

    Primer va dimitir l'encarregat del Twitter, q no van rellevar, i ara dimiteix el portaveu. Que estara passant alla dins?

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts