Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Les dependències centrals de la policia.
Fernando Galindo

Maria va dir..
Este...... Fue bárbaro !!!

Pasa que los Andorranos se montan las fiestas en sus chales y no se entera nadie
Respondre
Veient com pinta la temporada, el que haurien de fer es agafar a tots els temporers que controlin sense permís de treball i que estan esperant a no se què i els pagaria el bitllet d'avió al seu país demà mateix. Ens estalviarem problemes i diners. Al final no podran treballar aquí, els hi haurem de pagar L'estancia i estaran donant pel... cada nit.
Respondre
Pere va dir..
Si haguessin estat el joan verdú i la cande moreno, seria en catalan?

Canillo, todo dicho. En "español", claro.
Respondre
Legal? va dir..
I els drets de les persones que infecten aquests Ximplets, i els drets dels veïns ? sur al carrer a protestar amb retols que aixins riurem tots..

Era a casa meva!!! totxus estava fent una manifestacio per a regalar 20 millions d'euros als propietaris del terreny del Palau
Respondre
Legal? va dir..
Más tonto y no naces...q igual hubiera sido lo mejor, que todos los q son cómo tú, no hubieran puesto pie en la tierra, eso q nos ahorrabamos

Però... Fins a quin punt la policia pot entrar en un pis per controlar que les 12 persones que són a dins no són de la mateixa bombolla, o 3 bombolles diferents, que no es van fer els testos abans per multar les? No serà un abús de poder? Encara que facin soroll els hi dóna dret a penetrar en un àmbit privat sense ordre?
Respondre
Maria va dir..Pasa que los Andorranos se montan las fiestas en sus chales y no se entera nadie
RespondreDoncs menys festa i a treballar mes dur , que poser aixi en un futur també podreu fer festa a chalets vosaltres ...