x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Eestadística

El salari mitjà el mes de setembre es va situar prop dels 2.100 euros

Actualitzada 19/12/2020 a les 06:49
El salari mitjà el mes de setembre es va mantenir prop dels 2.100 euros, concretament en 2.008,11, la mateixa xifra que es va assolir durant el setembre de l’any passat. Segons va informar ahir el departament d’Estadística en una nota de premsa, d’acord amb les dades acumulades durant els darrers dotze mesos, el salari s’ha situat en 2.146,20 euros, que suposa una variació positiva de 0,3% respecte al mateix període del 2019, quan va ser de 2.139,69 euros. Estadística també va indicar que durant el mes de setembre el nombre d’assalariats que es van veure afectats pels ERTO van ser 2.440. Aquests representen el 7% dels treballadors totals. L’aportació econòmica realitzada pel Govern va ser d’1,5 milions d’euros, una xifra que representa un 2% de la massa salarial total. Des del departament van manifestar que la crisi sanitària provocada per la pandèmia de la Covid-19 ha afectat la massa salarial i el salari mitjà.
  • #10 Pep
    (19/12/20 20:43)

    Donar una noticia així, sense cap contingut addicional no és seriós i solament es presta a confusió i propaganda de Govern Lliberal.
    Aquest diari no ha d'actuar de altaveu d'interessos partidistes.

    Respondre
  • #9 Esteve
    (19/12/20 19:35)

    Titular vergonyós!
    2008,11 euros, com diu la lletra petita de la notícia, no situa el salari mitjà prop dels 2.100 euros, sinó que el situa una miqueta més amunt dels 2.000.
    Tot sigui dit, pel Diari oficial del Govern de D.A. i assimilats de la dreta dura andorrana, el Diari d'Andorra (D d'A) en major glòria del Govern de D.A. i asimilats

    Respondre
  • #8 Mediana si us plau
    (19/12/20 19:08)

    Publicar la mediana dels salaris, és a dir aquell salari que deixa un 50% de salaris per sobre i un 50% de salaris er sota, seria un exercici de transparència que evitaria les especulacions sobre com n'és, o millor dit, que poc que n'és de representativa la mitjana del conjunt de salaris de la població. A aquestes alçades, l'excusa per a no publicar la mediana de que és més dificil de calcular que la mitjana ja no s'ho creu ningú.

    Respondre
  • #7 CENSURAND
    (19/12/20 17:09)

    publicar la mitjana! el salari mitjà sense conèixer la mitjana NOMÉS SERVEIX PER A MANIPULAR I no és representativa. Estafadors i pocavergonyes.

    Respondre
  • #6 Govern d'andorra solidari
    (19/12/20 16:07)

    L'estadistica també diu que un lloguer d'un pis val 650/700€ i de dues habitacions 850€?(S'ha duplicat en 5 anys)...això es normal quan portem 10 anys amb salaris congelats??? Qui us va parir!!!

    Respondre
  • #5 Poca vergonyes
    (19/12/20 14:11)

    No podem ser més lamentables... ni tenir menys noticies a explicar, amb la que està caient i anem publicant sous mitjans que si realment fossin equiparables al nivell de vida que tenim actualment i a tothom passaria...Perquè no feu la mitja de treballadors que no siguin alts càrrecs? Quina llàstima que haguem d'entretindre als lectors amb noticies d'aquest tipus.

    Respondre
  • #4 Ramón
    (19/12/20 13:21)

    Anem a passos agegantats a convertir-nos en un país comunista.    
    Tots els empleats (població) de l'estat.      Avui amb les trabes que posen constantment Govern i els funcionaris, tenir una empresa normal es un acte de heroisme.    De llarg, posa més traves I s'ha de lluitar més amb l'administració que amb la competència.    Evidentment aquest sou mig és “culpa” dels que ens manen.    Que trist.....

    Respondre
  • #3 Ainssss.......
    (19/12/20 13:21)

    El meu cap guanya 10.000€, jo guanyo 1.000€, segons les estadístiques, entre els dos guanyem 5500€...

    Respondre
  • #2 Estadístiques land
    (19/12/20 09:55)

    Possiblement la pujada sigui pel major pes dels salaris públics, que de mitjana són més alts que en el sector privat des de fa alguns anys. El fort increment de la desocupació ha fet que el mix sectorial s'hagi alterat, oferint aquestes dades que són un miratge de la realitat.

    Respondre
  • #1 Molt be
    (19/12/20 09:42)

    Felicitats aquest és el salari que sols cobra un 20 per cent de la població

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts