x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
reportatge

A la banqueta per 80 euros

El Tribunal de Corts condemna un home que va ser denunciat pel comú d’Escaldes per no haver pagat en quatre ocasions el tiquet d’aparcament.
Un aparcament comunal de la parròquia d'Escaldes.

A la banqueta per 80 euros

Un aparcament comunal de la parròquia d'Escaldes.

Fernando Galindo
Actualitzada 07/12/2020 a les 06:39
Un home acaba a la banqueta dels acusats a la seu de la Justícia per haver evitat pagar en quatre ocasions l’import per estacionar en un aparcament comunal d’Escaldes-Engordany utilitzant la tècnica del trenet. La corporació va decidir denunciar-lo en veure a través de les càmeres de seguretat com l’acusat s’aproximava al vehicle que tenia al davant per evitar que la barrera de seguretat s’abaixés i sortia de l’aparcament sense pagar l’import de l’estacionament.

Els fets van tenir lloc el 18 d’octubre de l’any passat quan, segons va explicar el processat, no va validar el tiquet de l’aparcament, que ascendia a cinc euros perquè vivia una situació econòmica complicada. Va ser en aquell moment en què des de la corporació es van adonar que no era la primera vegada que realitzava aquesta pràctica per evitar pagar l’aparcament, la qual també va realitzar el dia 16 i 18 d’agost i el 19 de setembre del 2019. Així doncs, l’administració comunal va decidir interposar la denúncia reclamant l’abonament de 76,40 euros pel perjudici causat a l’administració comunal.

Malgrat que l’home va pagar l’import que demanava el comú durant el període d’instrucció del cas, la fiscalia va qualificar els fets com un delicte constitutiu de la contravenció penal d’estafa i va sol·licitar el pagament d’una multa de vuitanta euros i de les despeses processals causades, tenint en compte el valor del perjudici causat i al fet d’haver estat ja abonat l’import, motiu pel qual el ministeri públic considera que no és necessari efectuar cap pronunciament en matèria de responsabilitat civil. Així doncs, el Tribunal de Corts va dictar la sentència el passat sis de novembre en la qual condemnava el processat a efectuar el pagament de la sanció i dels costos del procés judicial.
Etiquetes
  • #11 Me meo
    (08/12/20 14:02)

    Alucinante pedazo de noticia jujjjjj pq no dan prioridad a casos más importantes , tengo un caso hace años y aún no an dicho nada que pandilla

    Respondre
  • #10 VENGA YA
    (07/12/20 19:43)

    Així si. Que cap miserable es quedi sense el seu judici, així tindran l'ocasió de veure la magnificencia de la nova seu de justicia. Quina vergonya.

    Respondre
  • #9 Pep
    (07/12/20 15:28)

    La fiscalia també prodria investigar algun candidat que també feia això abans les eleccions. Firmat Escaldes  

    Respondre
  • #8 Feyn
    (07/12/20 12:52)

    Amb la de coses grosses que es deixen aparcades, i que es porti a un pobre desgraciat a judici per 80€. Un aplaudiment.

    Respondre
  • #7 Quin serà el proper judici?
    (07/12/20 12:27)

    Uns menors han canviat cromos de forma il·legal? Algú ha robat el plat de menjar del gat del veí?
    Juas juas juas. Quin nivell

    Respondre
  • #6 Feu números
    (07/12/20 10:38)

    Senyors, feu números.
    Quan ha costat aquest miserable judici d'un cost inicial que no arribava a 80 €?
    Doncs entre salaris de magistrats, advocats, secretaris judicials, hores d'agents de circulació, temps perdut d'uns i altres..i tal i tal... feu els vostres números? però per un calcul baix, tenint en compte els salaris mensuals de tots plegats, dels 12000 euros no baixa tot això pagat per la padrina gràcies a la magnífica actuació del magnífic fiscal que és genial.
    L'haurien de treure ja i que vagi al privat.

    Respondre
  • #5 xavi
    (07/12/20 10:12)

    m'interreseria mes la feina fiscal dedicada en el cas de assegurances generals, tinc mes que 80 miserables € invertits i bloquejats.

    Respondre
  • #4 Si senyor, tot un campió
    (07/12/20 09:35)

    Molt bé si senyor, fiscalia en la seva línia, per això si que val, però per les coses importants i les de la pròpia batllia, autoritats, afins i amiguets... com diuen per aqui, no s'enrecorda i ho deixen passar o ho tapen directament.

    Respondre
  • #3 Laura
    (07/12/20 08:55)

    Em sembla molt bé, però la justícia més valdria que es dediques a qüestions molt més importants que fa anys que estan parades. Si més no mestres no tingui més recursos.

    Respondre
  • #2 peis peis
    (07/12/20 08:54)

    Molt be sr fiscal molt be... Estic content de viure en un pais on la llei s aplica pero seria molt interessant q voste sigui igual de contundent en mts altres casos...

    Vol uns quants exemples de possibles delictes dels quals voste no es vol assabentar????

    La sra mingo dient coses a la Onu. Malbaratament diners publics the cloud, rotondes, noria, passarella, concursos anullats per la justicia etcccc

    Gracies sr fiscal per aplicar la llei a un mindundi... Mentres els amos del coto semblen clint eastwood en un western

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts