x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Serveis

La Massana tindrà 79 càmeres per vigilar el vandalisme

El comú aprova un crèdit extraordinari d'un milió i mig d'euros per a l'estació Vallnord-Pal Arinsal
La sessió de comú s'ha pogut seguir per la web

La sessió de comú s'ha pogut seguir per la web

La sessió de comú s'ha pogut seguir per la web

Actualitzada 25/11/2020 a les 12:11
La Massana ha aprovat aquest matí durant la sessió de consell de comú la instal·lació de 31 càmeres de seguretat més per evitar el vandalisme. Actualment la parròquia compta amb 31 càmeres en diferents indrets de la parròquia i la voluntat de la corporació és augmentar-ne el nombre fins a 79 per constatar infraccions, dissuadir comportament incívics i controlar l'estat del trànsit. Així, la cònsol major, Olga Molné, ha manifestat que abans de finals d'any s'intal·laran els aparells a la cruïlla de l'avinguda Sant Antoni amb el carrer major, a Les Fontetes i a Arinsal. I ha destacat que els sistemes de control garanteixen la confidencialitat i la seguretat de les imatges tractades, tal com preveu la Llei de protecció de dades personals.

Durant la sessió de consell també s'ha aprovat un crèdit extraordinari d'un milió i mig d'euros destinats a fer front a les inversions realitzades durant aquest exercici a l'estació de Vallnord Pal-Arinsal. En aquesta línia el conseller de de finances, Jordi Areny, ha exposat que l'import es finançarà mitjançant la disminució de la partida de tresoreria. Tanmateix, el comú també ha aprovat la despesa d'1.461.500 euros per adquirir part de les participacions preferents a les entitats bancàries subscriptores de l'emissió de participacions preferents de l'estació massanenca. D'aquesta manera, l'import restant se situa en 9.400.000 euros.
Etiquetes
  • #16 Gran hermano
    (26/11/20 20:26)

    Sembla un programa de gran hermano

    Respondre
  • #15 Gravadora
    (25/11/20 22:22)

    Suposo que tindran un sistema de gravació de les imatges resultants, sinó les càmeres de seguretat serveixen de ben poc.

    Respondre
  • #14 1984
    (25/11/20 17:17)

    Tindran reconeixement facial i biometric? estaran connectades al Big Data del Serrat?

    Respondre
  • #13 La cova d'Alí Babà
    (25/11/20 17:17)

    Els veritables xoriços o delinqüents, actuen a plena llum del dia, a cara descoberta, i quasi sempre amb corbata.

    Respondre
  • #12 Rafa
    (25/11/20 16:46)

    Controlaran les mascaretes dels vianants, ja ho crec...

    Respondre
  • #11 Agusti
    (25/11/20 16:03)

    Ufffff... no sabem ni com anira l hivern, encara debem un munt de diners i estem gastant a dojo...
    Com ens tanquin les fronteres trobarem a faltar els 4M invertits en la sostenibilitat i el 1,5 aquest.. xro aixi si, plens de cameres x tot arreu.
    No caldria ser una mica mes prudents? 

    Respondre
  • #10 David
    (25/11/20 15:41)

    Rotonda no va dir..
    Exacte. Jo vaig suposar que es va fer per rebaixar la cua de baixada dels col·legis, resulta que la cua es la mateixa, arriben els coches tan ràpidament que desde la baixada no ens atrevim a entrar-hi tot i que si entrem tenim prioritat, per por a que ens piquin.

    Respondre
  • #9 Big Brother
    (25/11/20 15:23)

    El Gran Germà avança sense pressa ni pausa.

    Respondre
  • #8 Massanenc
    (25/11/20 15:23)

    No els va votar ni un terç de La Massana, no tenen oposició (perquè només s'hi van presentar ells), estan prenen decisions -al meu entendre- impopulars (heliport Anyos/Caubella, taxa de gossos, ara càmeres...)... Algú em pot dir si els massanencs li podem fer una moció de censura a aquest Comú?
    És increïble... En fí... Sembla que els de la parròquia estiguin adormits.

    Respondre
  • #7 Rotonda no
    (25/11/20 14:28)

    Vergonyós la rotonda. Que la treguin siusplau. Rectificar és de savis. 

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts