x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
trànsit

Queixes pel pas de vianants elevat a la carretera d'Engolasters

El comú ja treballa en resoldre la incidència
Cotxes pel nou pas elevat d'Engolasters

Cotxes pel nou pas elevat d'Engolasters

Els veïns es queixen de la mesura, que pretén reduir l'accés de velocitat dels vehicles a la zona

El pas elevat a la carretera d'Engolasters

El pas elevat a Engolasters

El pas elevat a la carretera d'Engolasters

Fernando Galindo
Actualitzada 11/11/2020 a les 20:24
Els veïns d'Engolasters, de la zona propera a la carretera on el comú va instal·lar un pas de vianants elevat ahir, no acaben d'estar conformes amb la mesura, ja que afirmen que el problema de la velocitat no s'ha resolt i s'hi ha afegit el fet que els cotxes "tenen un trampolí" a l'hora de passar per sobre el pas i demanen la retirada del mateix. Per la seva part, fonts properes al comú escaldenc han explicat al Diari que, efectivament, hi ha un "error de càlcul" pel que fa a les pendents d'entrada i sortida del pas elevat, però que des del Departament de Serveis ja hi estan treballant per fer una entrada més suau i que s'adigui a la normativa. El comú ha mostrat la seva voluntat de mantenir el pas com a mesura per reduir la velocitat i que hi hagi conciliació entre veïns i trànsit. Des de l'administració, s'estima que demà podrien estar completament arreglades les dues vessants de la infraestructura.
Etiquetes
  • #15 Ciutadana
    (12/11/20 00:53)

  • #14 Jo
    (12/11/20 00:49)

    Normativa? No en hi ha cap. A la llei del codi de circulació actual no consta aquest tipus d'obstacle. Bé, si consta, com a obstacle. I obstaculitzar la via pública es punible. El que passa es que ningú es queixa ni reclama per la via legal.

    Respondre
  • #13 Es necessari
    (12/11/20 00:15)

    No se si hi ha un error de càlcul.
    El que estar clar es que es una zona perillosa on els vehicles van massa ràpid. Hi viu molta gent, tenim un parc infantil à la vora i aparcaments.
    Si no es feia res per reduir la velocitat hagués estat qüestió de temps de veure algun sinistre greu.

    Respondre
  • #12 Ciutadana
    (12/11/20 00:00)

    Entre les obres de la solana que els camions deixen pedretes que et piquen el vidre del cotxe,la carretera que es cau i no fan res,les chapes marrons que et destrossen el cotxe a diari com el que pas que ha estar 2 mesos abans d arribar a l encreuament de la plana...i el forat que hi ha abans d arribar al edifici les teulades????Mes d un ha de tindre el cotxe com un cristo,almenys el meu...M ho paga comú o qui?

    Respondre
  • #11 KKarlitos
    (11/11/20 22:37)

    En compte de un pas elevat, jo ho faria al revès un furat....Com esteu en un Paìs en que se fa primer les coses i despres es quand si pensa, ès normal.....Anem provant i ha ultima estancia ficar un parat sense feina que tenim uns quants de guardia.

    Respondre
  • #10 you tuber
    (11/11/20 21:36)

    el meu Ferrari no passa

    Respondre
  • #9 Pere
    (11/11/20 21:30)

    Quina és la normativa d'aquest passos elevats? on es pot trobar?

    Respondre
  • #8 Joana
    (11/11/20 21:13)

    Serà divertit amb la treta de neu...

    Respondre
  • #7 Pífia