x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
drets humans

Un observatori internacional denuncia assetjament a Cortés

Actualitzada 24/10/2020 a les 06:41
L’Observatori per a la protecció dels defensors dels Drets Humans, adherit a la Federació Internacional dels Drets Humans i l’Organització Mundial Contra la Tortura, denuncia que el Govern està assetjant la presidenta d’Stop Violències, Vanessa M. Cortés. En aquest sentit, l’observatori sol·licita que es respecti la llibertat d’expressió i associació i que també es tingui en consideració l’entitat d’acord amb els Drets Humans ratificats per Andorra. Així, indica que l’associació i la seva presidenta estan sent víctimes d’una campanya de desprestigi per part de l’executiu a través de la denúncia a la Batllia per minimitzar la credibilitat de les seves reivindicacions. Expressa que al Principat s’ha de garantir el ben­estar físic i psicològic de Cortés, i acabar amb la pressió cap a les persones que defensen la llibertat sexual i reproductiva.
Etiquetes
  • #8 ONG!!!
    (24/10/20 22:52)

    Les tres són organitzacions no governamentals (ONG), són agrupacions d'associacions a les quals els estats s'adhereixen o no les reconeixen. Realitzen enquestes sobre els estats membres, consulten i paguen. L'OBS també pot dur a terme missions d'investigació, observacions judicials, així com missions d'assistència i solidaritat, que normalment es caracteritzen pel suport material a les persones en perill.

    Respondre
  • #7 pepe
    (24/10/20 22:48)

    interesante ver hasta donde llega la infiltración globalista. Esta misma asociacion es la q siempre esta defendiendo los derechos de las mujeres en Arabia Saudi, Iran o el resto de paises donde la mujer es un cero a la izquierda? Es curioso el doble rasero de este personal a la hora de juzgar quien hace y quien no hace. Dan por sentado q todos somos idiotas y q vamos a tragar con su doble pensar. Lo q mas me gusta es como investigan los supuestos periodistas andorranos estas cosas. Q estudiar unos años en la universidad para cortar y pegar de los correos q mandan los lacayos de la open society foundation tiene tela.

    Respondre
  • #6 david
    (24/10/20 19:48)

    Aquests no son els grans defensors de BPA?

    Respondre
  • #5 Homo hetero
    (24/10/20 19:34)

    L'únic que li queda és fer-se la víctima, i això ho fa molt bé ....

    Respondre
  • #4 Andorrana
    (24/10/20 13:44)

    El llop de Padern va dir..
    Totalment d'acord amb els comentaris 1 i 2. El meu comentari anterior no ha passa't la censura del diari (així es,com diu voste opinant 2). El que hauria de fer Govern es denunciar-la à ella perquè és ella qui està assetjant al Govern!

    Respondre
  • #3 Marc
    (24/10/20 13:44)

    Els observatoris nomes serveixen per tenir a nomina a fills de alts funcionaris o alimentar favors. Ni cas

    Respondre
  • #2 El llop de Padern
    (24/10/20 12:10)

    Surrealista!!! No veig a ningú de Govern, cap funcionari, cap ciutadà i ningú fent assetjament. Queda ben retratada... i diria més però no passaria la censura del diari.

    Respondre
  • #1 Maria
    (24/10/20 11:29)

    Quina absurditat!!
    Es per riure, assetjament diu??? 
    I ella que fa? Mentir i calúmniar i difamar el país i els organismes oficials. Segur que això l'ajuda en la seva credibilitat. I a mi com a dona vergonya em fa algú com ella pretenent representar a les dones andorranes. I crec que la majoria de dones andorranes pensem així. Així que sup feu-nos un favor i no li doneu mes ales ni la publiciteu mes.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts