x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Política

Montaner demana pel reemborsament de les inscripcions de l'Ironman

La consellera general de Terceravia + Unió Laurediana + Independents ha sol·licitat al Govern una còpia del contracte i l'estudi de viabilitat i del retorn econòmic
Carine Montaner en una intervenció al Consell General

Carine Montaner en una intervenció al Consell General

Carine Montaner en una intervenció al Consell General

Fernando Galindo
Actualitzada 31/07/2020 a les 14:46
La consellera general de Terceravia + Unió Laurediana + Independents, Carine Montaner, ha tramitat avui a Sindicatura una pregunta escrita relativa a l'acord del Govern amb l'empresa The Ironman Group. Montaner sol·licita a l'executiu la quantitat prevista del retorn que generarà aquesta col·laboració i quines seran les sinergies amb les entitats i associacions del país. La consellera també vol saber si el contracte preveu el reemborsament de les inscripcions als participants en cas de cancel·lació, fet pel qual sol·licita una còpia del document i l'estudi de viabilitat i del retorn econòmic a nivell del país. 
Etiquetes
  • #17 Dit
    (01/08/20 10:44)

    Com tenim el contracte de Naturlàndia Sra carine i el plan de viabilitat seriós i no un desastre!!!!!

    Respondre
  • #16 Albert
    (31/07/20 23:57)

    Mira noi !!! Després de veure els teus dos sms la veritat , ara entenc perquè no te porten a cap llista !!!
    El primer que has atacat al PS ets tu llest !!!!

    Respondre
  • #15 Lluis Ferreira
    (31/07/20 21:09)

    La diferència és que jo no defensaré Naturlàndia ni tampoc m'ho ficaré donat que ni tant sols es la meva parròquia. Seguint la vostra llogica suposo que se li hauria de demanar al ministre Jordi Torres sobre la contractació de l'assessor legal del comú d'Encamp o al Pere López sobre lo mateix a Escaldes. No? Es el que esteu fent... En fi, que tingueu un bon cap de setmana.

    Respondre
  • #14 Lluis Ferreira
    (31/07/20 21:02)

    Com és que només contesteu des de l'anonimat dels comentaris de diari i nou sou capaços de fer-ho directament a la publicació de Facebook. Serà que no esteu tant segurs del que dieu?

    Respondre
  • #13 Gerard
    (31/07/20 20:49)

    Comentari Sr Ferreira
    És curiós que ara tots els comentaris vagin pel tema de Naturlandia quan els que governaven el darrer mandat eren DA+PS+SDP pero suposo que en aquell moment no era important el tema de Naturlandia.
    Curiós es senyor que qui va fer aquesta inversió desastrósa pel país va ser UL i el Sr pintat , ara no culpi al PS .
    Els culpables sou vosaltres 

    Respondre
  • #12 El nuñeco
    (31/07/20 20:44)

    Sr carine ara surten tots els seus adeptes a defensar la !!!! Perquè no parlem clar. Pròximament 

    Respondre
  • #11 Peret
    (31/07/20 20:42)

    Lo que es curiós Lluis , que En un grup d'opinió sols públiques lo que t'interessa , dons millor dir al grup 3V / UL i veriras com marxa la gent.

    Respondre
  • #10 Fredi
    (31/07/20 19:21)

    Sra carine el tema Naturlàndia ? També volem el contracte del nou director i si estem apunt de la fallida 

    Respondre
  • #9 Yuuuu
    (31/07/20 19:18)

    El pintat que està de vacances!!!!
    Ha treballat molt aquest any ?

    Respondre
  • #8 Ramon
    (31/07/20 19:15)

    Sra carine com tenim el tema avortament !!!! Amb lo Defensora del feminisme que es ?
    Aiiiiiixxxx això no !!!!!

    Respondre
Veure’n més
17
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts