Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Carine Montaner en una intervenció al Consell General
Fernando Galindo
Mira noi !!! Després de veure els teus dos sms la veritat , ara entenc perquè no te porten a cap llista !!!
El primer que has atacat al PS ets tu llest !!!!
La diferència és que jo no defensaré Naturlàndia ni tampoc m'ho ficaré donat que ni tant sols es la meva parròquia. Seguint la vostra llogica suposo que se li hauria de demanar al ministre Jordi Torres sobre la contractació de l'assessor legal del comú d'Encamp o al Pere López sobre lo mateix a Escaldes. No? Es el que esteu fent... En fi, que tingueu un bon cap de setmana.
RespondreCom és que només contesteu des de l'anonimat dels comentaris de diari i nou sou capaços de fer-ho directament a la publicació de Facebook. Serà que no esteu tant segurs del que dieu?
Respondre
Comentari Sr Ferreira
És curiós que ara tots els comentaris vagin pel tema de Naturlandia quan els que governaven el darrer mandat eren DA+PS+SDP pero suposo que en aquell moment no era important el tema de Naturlandia.
Curiós es senyor que qui va fer aquesta inversió desastrósa pel país va ser UL i el Sr pintat , ara no culpi al PS .
Els culpables sou vosaltres
Sr carine ara surten tots els seus adeptes a defensar la !!!! Perquè no parlem clar. Pròximament
Lo que es curiós Lluis , que En un grup d'opinió sols públiques lo que t'interessa , dons millor dir al grup 3V / UL i veriras com marxa la gent.
Sra carine el tema Naturlàndia ? També volem el contracte del nou director i si estem apunt de la fallida
Respondre
El pintat que està de vacances!!!!
Ha treballat molt aquest any ?
Sra carine com tenim el tema avortament !!!! Amb lo Defensora del feminisme que es ?
Aiiiiiixxxx això no !!!!!
Com tenim el contracte de Naturlàndia Sra carine i el plan de viabilitat seriós i no un desastre!!!!!
Respondre