x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Pandèmia mundial

Govern ajorna la desviació de Sant Julià per la crisi

El cap de Govern ha presentat un pla d'acció fins al 2023 que posposa algunes inversions per la reducció pressupostària
Xavier Espot durant la presentació del pla aquest migdia

Xavier Espot durant la presentació del pla aquest migdia

Xavier Espot durant la presentació del pla aquest migdia

SFGA/JAViladot
Actualitzada 27/07/2020 a les 17:13
El cap de Govern ha presentat els projectes de l'executiu fins al 2023 modificats per les restriccions pressupostàries derivades de la crisi de la Covid-19 que fan posposar les inversions corresponents a la finalització de la desviació de Sant Julià i per fer la de la Massana, la del museu nacional i el de l'automòbil i la instal·lació de l'edifici de serveis previst  a Santa Coloma. Xavier Espot ha detallat un pla d'accions amb horitzó al 2023 que preveu la creació d'un laboratori d'epidemiologia nacional, la introducció d'una taxa turística "finalista que reverteixi en el mateix sector", la creació d'una zona franca a finals del 2021 i es desenvoluparà un parc tecnològic.
Espot ha anunciat que el projecte de construcció d'un reciente multinacional es manté i que s'aposta per fer un espai d'exposicions per acollir sala d'artistes nacionals i internacionals. El pla, anomenat H23, es concreta en una dotació de 80 milions del pressupost del Govern amb un 38% d'inversió i un 62% de despesa. El cap de Govern ha destacat que l'esforç econòmic global s'enfila a 212 milions d'euros amb l'ajuda d'Andorra Telecom i FEDA.
Etiquetes
  • #16 preguntar,escoltar,decidir..... compartir
    (28/07/20 01:16)

    Per què no es pregunta als ciutadans el que volen pel seu país o parròquia?. Cal ser més agosarat i preguntar, així sabreu que volen de vosaltres. Ahhh aquesta pregunta va dirigida als polítics, estiguin on estiguin, tant governant com a l'oposició

    Respondre
  • #15 soc tonto
    (28/07/20 01:13)

    No soc molt llarg de cap, per això no entenc que es vol potenciar l'aeroport de la Seu com a punt d'arribada de visitants i turistes; i jo pregunto arribaran visitants i turistes fins la Seu i tenen que passar si o si per Sant Julià i no es prioritari el vial. Crec que es una incongruència invertir més lluny i deixar el més proper. Penso sempre igual que els consellers generals que ens tenen que defensar i fer servir la seva veu al consell general NO HO FAN, ni ara que son menys ni abans que eren TANTS I AMB MAJORIA. Sra. Montane teniu alguna cosa a dir. Sra. Rossell teniu alguna cosa a dir. Sr.Alis teniu veu per dir alguna cosa. Sr. Pintat ara direu alguna cosa. Tants consellers generals de Sant Julià i pregunto que fan al consell per la parròquia? Quan més representants tenim pitjor ens defensen i ens representen.

    Respondre
  • #14 And
    (27/07/20 23:15)

    Joaquim va dir..
    Sense cap mena de dubte! És una oportunitat de donar una bona imatge de país, a més de no molestar als veins. 

    Respondre
  • #13 Joaquim
    (27/07/20 22:45)

    Doncs és imprescindible i urgent. Més que el cirque du soleil o rotondes. Molt malament

    Respondre
  • #12 Ferran
    (27/07/20 21:32)

    Molt bona proposta, em sembla molt coherent, felicitats Govern...

    Respondre
  • #11 Andorra for sale
    (27/07/20 21:24)

    El país sencer está en venda, qui ho comprarà a preu d'enderroc ?, la Xina, Rússia, EUA, Índia, anexió al Regne d'Espanya? .... facin apostes Srs ...

    Respondre
  • #10 Toni
    (27/07/20 20:52)

    Pep va dir..
    Politiques? Estadista? ... d'això no n'hi ha a Andorra, la politica son favors a canvi dels vots que m'ha portat al carrec, i aquestes no son formes d'actuar d'un politic, ni menys d'un estadista. Aixi anem i estem on estem.

    Respondre
  • #9 colla de....
    (27/07/20 20:18)

  • #8 peis peis
    (27/07/20 18:10)

    l´entxufisme extrem que te aquest govern i comuns etc... el volem ajornar tambe???? o aixo ni en broma... han de cobrar...perque si han de cobrar

    Respondre
  • #7 Clientelisme polític
    (27/07/20 16:55)

    El problema d'Andorra, és el parasitisme enquistat. Un mal endèmic i un modus vivendi, que hauríem d'enderrocar.
    Ja ni ha prou d'aquest lladrocini enquistat.

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts