x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
pandèmia mundial

Imposades 110 sancions per l'ús de la mascareta en cinc dies

La majoria d'infraccions són per no dur l'element de protecció, tot i que hi ha un nombre significatiu de multes corresponents a un ús inadequat
Ciutadans amb mascareta pel carrer el 15 de juliol

Ciutadans amb mascareta pel carrer el 15 de juliol

Ciutadans amb mascareta pel carrer el 15 de juliol

Fernando Galindo
Actualitzada 20/07/2020 a les 18:29
La policia ha imposat un total de 110 sancions per l'ús de la mascareta entre el dimecres i ahir. La gran majoria (64) són per no portar-la, amb un total de 64 infraccions, tot i que hi ha un nombre de multes significatiu que corresponent a persones que n'han fet un ús inadequat, amb 36. Durant aquests cinc dies també s'ha constatat a cinc ciclistes que no portaven la mascareta o en feien un ús inadequat en zones urbanes, on sí es obligatòria. Les altres cinc sancions corresponen a persones que o bé no han portat l'element de protecció o n'han fet un ús inadequat en un vehicle amb altres persones que no són del mateix nucli familiar. Cal precisar que es tracta de constatacions d'infracció, fet que comporta l'obertura d'un expedient que posteriorment desencadena o no en una multa. 
Etiquetes
  • #12 bar
    (20/07/20 23:07)

  • #11 fort
    (20/07/20 22:52)

    Fort, Fort a qui no porti la.mascareta
    Multa I a pagar per la inconsciencia I la irresponsavilitat
    Fort fort

    Respondre
  • #10 Jordi
    (20/07/20 22:32)

    Pau va dir..
    Tens tota la raó, com poden dir que sancionen per l'ús de la mascareta ???

    Respondre
  • #9 un que porta mascareta
    (20/07/20 22:08)

    I qui multa als policies que no porten la mascareta dintre del vehicle oficial?

    Respondre
  • #8 Jo
    (20/07/20 20:35)

    nas va dir..
    Ja ho fan! La Policia sanciona, entre altres casos, per no portar-la o per portar-la inadequadament és a dir sota el nas, al cap, a la barbeta, i els més llestos (o això creuen)... al braç!

    Respondre
  • #7 mountain bikers
    (20/07/20 20:10)

    Multeu a ciclistes turistes. ¿Son especials o que?

    Respondre
  • #6 nas
    (20/07/20 20:08)

    Que també multin als que porten la mascareta per sota el nas si us plau

    Respondre
  • #5 Me'n vaig a bar sense mascareta
    (20/07/20 19:55)

    Bars i terrasses lliures de Covid, és clar. Ultra trails, quedades amb moto, trobades multitudinàries musicals, lliures de covid, és clar. Tots amb mascaretes als carrers, en supermercats o en botigues, a la feina, sota amenaça d'una multa, però després la gent pel que bars com si res. És tan ridícul ....

    Respondre
  • #4 Vergonya
    (20/07/20 19:46)

    Vergonya de gestió Covid, vergonya de sancions. Els experts en epidemiologia al costat de l'OMS reconeixen que el contagi per via aèria es produeix per llargues exposicions en espais tancats amb poca ventilació. Utilitzar mascareta al carrer és inútil i només obeeix a el desig dels polítics per aparentar que prenen mesures per protegir-nos.
    Vergonya.

    Respondre
  • #3 Marion
    (20/07/20 19:41)

    Predir el proper escenari és difícil ja que depèn d'un factor que, ara per ara, no està controlat: l'evolució del mateix SARS-CoV-2.
    Gran conclusió. No ho hauria dit mai. Us paguem per pensar. No per dit tonteries. Gràcies.

    Respondre
Veure’n més
12
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts