x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Pandèmia mundial

Gallardo nega que Toti Garcia tingui un despatx al ministeri

El ministre diu que la seva presència es limita a “reunions programades”
El ministre Jordi Gallardo en seu parlamentària.

Gallardo nega que Toti Garcia tingui un despatx al ministeri

El ministre Jordi Gallardo en seu parlamentària.

Fernando Galindo
Actualitzada 16/07/2020 a les 06:40
El ministre de Presidència, Economia i Empresa, Jordi Gallardo, va assegurar ahir que el propietari d’A2 Security, Toti Garcia, no disposa de cap “espai físic” al ministeri i que la seva presència a l’administració només es limita “a reunions programades” amb el titular de la cartera. Aquesta és la resposta de Gallardo a la pregunta escrita que va formular el PS amb relació a la contractació de serveis d’A2 Security, l’empresa que assessora el Govern en matèria d’inversió estrangera.
Així mateix, Gallardo va afirmar que Garcia “no exerceix cap tipus de comandament o funció en relació amb el personal dels corresponents departaments, ja que no forma part de l’estructura organitzativa del ministeri”. Per aquest motiu, el ministre va reiterar una vegada més que la forma d’adjudicació dels serveis ha estat via “una contractació directa de caràcter sensible” per valor de 21.250 euros. A més, Gallardo va recordar que la durada del contracte pren efecte el 5 de juny del 2020 i finalitza el 31 de desembre del 2020.
En aquest sentit, el ministre va subratllar que el contracte està basat “en la representació, captació d’inversió i d’inversors”, perquè puguin venir al país “a partir de la cartera de clients que té aquesta empresa i els nous clients que pugui incorporar a la seva cartera de clients”.
Cal recordar que el PS va trametre dimarts una nova demanda d’informació sobre aquesta qüestió tenint en compte les “incongruències” relacionades amb la modalitat del contracte, ja que, segons els socialdemòcrates, aquesta “no existeix a la Llei de contractació pública”.
Etiquetes
  • #20 Jordi Mas
    (17/07/20 09:36)

    Gallardo dimissió ja!

    Respondre
  • #19 xavi
    (16/07/20 21:57)

    GALLARDO DIMISSIO JA !!! Espot a que esperem a posar una mica d'ordre ? Perque que el govern que te sembla un zoologic !!! I no parlo del gat del Benazet precisament !!!

    Respondre
  • #18 Amiguisme
    (16/07/20 15:32)

    A qualsevol país aquest escàndol hagués endut per endavant al ministre.si no també al cap de Govern. Com es pot parlar d'una empresa pantalla i de la suposada cartera de clients?. Un senyor que fins fa quatre dies treballava per una empresa que tots sabem. Un senyor que embolicava la politicucha nacional, de sant julià a encamp. És totalmen vergonyos

    Respondre
  • #17 Pinokio for president
    (16/07/20 15:32)

    No té ni comerç ni local comercial.
    Ni experiència ni prestigi mes aviat al contrari una gran taca fosca amarga per el Govern de DA.
    Cobrar amb diners publics un servei contractat a dit per amiguisme.
    Tot legal però quina mala imatge...
    És lo que no ens agrada veure als electors aquestes contratacions.

    Respondre
  • #16 Comerç, societat, socis?
    (16/07/20 13:19)

    No coneix ningú aquest comerç sortit de res i de cop i ja té un contracte amb l'administració per prop de 50.000€, ens preneu el pel. Que opina el Cap de Govern? On té l'oficina aquest comerç? Qui son els seus socis?

    Respondre
  • #15 Miguel Fuente
    (16/07/20 11:20)

  • #14 Així anem
    (16/07/20 11:09)

    The Observer va dir..
    "sempre"? perquè tu el veus o perquè algun dels comentaristes, si realment en hi ha més d'un, t'ho diu? Aquests que tan critiquen potser si es dediquessin a cuidar-se de casa seva o a pencar si son "funcionaris" segur que no tindrien tan de front el sector privat. Que sembla que us paguen per fer safareig, caramb!

    Respondre
  • #13 Massana
    (16/07/20 11:09)

    La foto ho diu tot no?

    "Us estic explicant un bulo així de gran". Au va, marxa cap a casa i t'emportes al Costa i al Toti amb tu.

    Respondre
  • #12 CRAJ
    (16/07/20 11:04)

    El que ha de fer és dimitir, no donar tantes excuses!!! Gallardo dimissió ja!!!!

    Respondre
  • #11 Xavi Mora
    (16/07/20 10:59)

    Quin govern de pandereta i el pitjor el Gallardo. No us canseu de fer el ridícul??? Si això fós un pais seriós el Gallardo ja hauria dimitit. Ha col·locat al seu amiguet al ministeri a 3500€ al mes. Encara surt el Costa l'altre dia i diu que està aprenent anglès (espero que a inlingua, així tot queda a casa). Des d'aquest escrit demano la dimissió del Gallardo, si acaba la legislatura destruirà el país.

    GALLARDO DIMISSIÓ

    Respondre
Veure’n més
20
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts