x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Salut pública

La policia va requisar l'any passat 20 quilograms d'haixix i marihuana

És la quantitat més elevada des del 2011, exceptuant el 2014 i el 2016 quan es van comissar 24 i 27 quilos, respectivament, en dues operacions
La policia va decomissar l’any passat poc més de 20 quilograms d’haixix i marihuana. Es tracta de la quantitat més elevada comissada d’aquest tipus d’estupefaents des del 2011, exceptuant el 2014 i el 2016. Que la droga requisada el 2019 no lideri tota la sèrie és perquè en aquells dos exercicis hi va haver dues operacions excepcionals que van treure del mercat il·legal d’estupefaents una quantitat superior a la de tot l’any passat. El 2014, en el marc d’una operació de lluita contra el tràfic d’estupefaents, la policia va detenir tres persones i va decomissar 24 quilograms d’haixix. Aquell exercici,
  • #15 Mare meva quanta incultura
    (24/02/20 01:20)

    Estic FLIPANT amb tanta incultura. El cannabis medicinal NO TÉ el component estupefaent, tan sols les propietats terapeútiques. Per tant, no es droga i és perfectament legal. Agafeu un llibre!!!!

    Respondre
  • #14 Henry
    (23/02/20 17:58)

    Fumar herbes no sembla que sigui delicte. Ara bé: s'entén que cal plantar-la, per poder-la consumir després. Potser també hauria de ser-ne delicte el consum. O potser res hauria de ser delicte. Tinc dubtes.

    Respondre
  • #13 Urticaria
    (23/02/20 17:20)

    Si s'hagues fet la feina... va dir..
    Si hi ha tanta droga des del 2011, ningu es va preocupar dls nostres nens fins ara? Que esperen? Que s'ompli la cuarta planta?

    Respondre
  • #12 Ciutadana
    (23/02/20 15:58)

    Posarem seny per una vegada? La droga i drogadiccio Penedès i el pagesos... A fer de pagès i plantar comestibles i no productes perjudicials per la salut!!!

    Respondre
  • #11 Si s'hagues fet la feina...
    (23/02/20 15:21)

    Si hi ha tanta droga és perque no s'ha fet res per evitar la! Andorra convertida en el paradís de la droga! Cal treure les bones conclusions...

    Respondre
  • #10 Jugada mestra
    (23/02/20 13:39)

    Ja es veu venir la jugada, la plantem amb objectius 'terapèutics', i després farem contraban amb ella tal com es va fer amb el tabac.

    Respondre
  • #9 Dc
    (23/02/20 12:03)

    "la quantitat més elevada des del 2011, exceptuant el 2014 i el 2016 quan es van comissar 24 i 27 quilos, respectivament, en dues operacions" això no te cap sentit..

    Respondre
  • #8 Si no ho dic, exploto!!!
    (23/02/20 11:30)

    Els pagésos estarán contents, qu'els-hi sortirá de franc el plantér, un parell de signatures, i ja tením muntat el "xollo"!!

    Respondre
  • #7 Maria everywhere
    (23/02/20 10:28)

    Que al.leguin que és terapèutica.

    Respondre
  • #6 La candidata
    (23/02/20 10:27)

    Pero esta droga quien la a retirado? Moreno y sus amigachos, o los polis q se lo curran??

    Respondre
Veure’n més
15
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts