x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
TRÀNSIT

Controlat a França un conductor d'Andorra per circular a 140 quilòmetres en un tram de 80

La gendarmeria va retirar el permís de conduir a l'home i el vehicle, un Mercedes GLS-AMG, va quedar en dipòsit 
Actualitzada 18/02/2020 a les 19:07
Un conductor andorrà va ser enxampat per la gendarmeria mentre circulava a 140 quilòmetres per hora al seu pas pel municipi de Saint Vincent-de-Lamontjoie, en direcció Laplume-Lamontjoie en un tram de 80, segons informen mitjans francesos. 
Els agents van retirar de manera "immediata" el permís de conducció de l'home qui va estar multat amb 750 euros. El vehicle, un Mercedes GLS-AMG, va quedar en dipòsit. 
Etiquetes
  • #10 Pep
    (19/02/20 06:07)

    Pep va dir..
    Cert pero crec que a mitjes. En ser un delicte el vehicle queda inmobilitzat fins el judici que pot ser un judicu rapid ( sobretot sent un estranger ) en tot cas : ma dura i si pot estar 2 o 3 anys sense conduir millor que millor

    Respondre
  • #9 Pep
    (18/02/20 21:44)

    The Observer va dir..
    Per la teva informació a França t'apliquen un delicte contra la seguretat viària per doblar el límit permès i automàticament et confisquen el vehicle. Per recuperar-lo et tocarà anar a subasta.

    Respondre
  • #8 John galt
    (18/02/20 21:44)

    A suissa aquestes multes van un funció del valor del vehicle

    Respondre
  • #7 Xavier C
    (18/02/20 21:22)

    Els andorrans i residents amb cotxes d'alta gama, circulant per carreteres d'Espanya i França com sí fossin circuits de carreres i sense cap conseqüència, haurien de ser conscients que aquells temps s'han acabat. Jo mateix vaig ser testimoni fa unes setmanes d'un accident amb molts ferits de dues furgonetes plenes d'alemanys, a prop d'Oliana, per culpa d'un Porsche i un Mercedes amb matrícules andorranes que circulaven a més de 150 km/h

    Respondre
  • #6 Carlemany
    (18/02/20 20:46)

    Toni quin sentit té embargar un vehicle de 80.000€ per una multa de 750? A veure si a tu et faria gaire gracia...

    Respondre
  • #5 Roman
    (18/02/20 18:10)

    la mesura dels 80km/h és un frau. De fet a l'arieja el morts han augmentat desde que van posar el 80km/h...l'únic que volen és recaptar diners.

    Respondre
  • #4 Robert
    (18/02/20 17:41)

    Les multes de trànsit haurien de ser acords i en funció del nivell d'ingressos de l'infractor, però com aquest no és el cas, la multa es paga i es segueix corrent perquè els diners no s'acaban en alguns casos.

    Respondre
  • #3 The Observer
    (18/02/20 17:09)

    Al #2, embargar perquè? L'embargament únicament té sentit en cas d'impagament.... Si ha pagat la multa perquè li haurien d'embargar el cotxe??? De quin deute ha de respondre?



    Respondre
  • #2 Toni
    (18/02/20 15:14)

    Esperem que estigui una bona temporada sense poder conduir. Com a mesura dissuasoria li haurien d'embargar el vehicle.

    Respondre
  • #1 Amg power
    (18/02/20 14:05)

    Els Mercedes
    Gls Amg són unes màquines, davant del dubte, gas a fons ...!

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts