FEDA aprova amb un notable l'enquesta de satisfacció anual

FEDA salva l'estancament d'Andorra TelecomARXIU

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

L’empresa d’energia va fer oficial ahir els resultats de l’última enquesta de satisfacció que va entrevistar telefònicament 500 usuaris, 250 de domèstics i 250 professionals que van aprovar amb un 8,2 el servei de la parapública. La xifra es posa a l’alçada dels resultats dels últims quatre anys, aspecte que segons Albert Moles, director general de FEDA, no pot ser més que una bona notícia i que suposa “mantenir els índexs d’excel·lència” dels últims anys. D’altra banda, l’enquesta també valora molt positivament els mitjans tècnics, l’atenció personal i la competència professional que reben de mitjana una nota del 8,4. El producte ofert i el servei tècnic se situen una mica per sota, amb 7,9 i 7,8 respectivament, i el preu és el factor més mal valorat, amb una nota mitjana de 5,4. Tanmateix, els projectes de cogeneració de FEDA Ecoterm han rebut un 8,2 el de Soldeu i un 8,4, el de la Comella.

tracking