x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Recepció al Palau Episcopal

Vives demana un repartiment equitatiu de la riquesa

El Copríncep episcopal afirma que s'obre un període d'estabilitat política despres de les eleccions i reclama accions per l'habitatge i pel canvi climàtic
Vives durant el discurs de la recepció de Nadal a la Seu

Vives demana un repartiment equitatiu de la riquesa

Vives durant el discurs de la recepció de Nadal a la Seu

Fernando Galindo
Actualitzada 19/12/2019 a les 14:09
El Copríncep episcopal, Joan Enric Vives, considera que s'obre un període d'estabilitat política després de les dues convocatòries electorals i ha demanat als polítics que treballin per tirar endavant una societat inclusiva on es generi riquesa econòmica i que es reparteixi equitativament, segons ha manifestat en el discurs de la recepció de Nadal a les autoritats al Palau de la Seu. Vives ha afirmat que s'ha de treballar per l'educació, l'atenció a les persones grans que estan soles, l'habitatge i el canvi climàtic i ha afegit que la conversió ecològica és responsabilitat de tothom i no només de l'administració i de les empreses.
Etiquetes
  • #10 David
    (19/12/19 20:16)

    Pensava que era Bisbe, i ara resulta que es un comic..

    Respondre
  • #9 Geoingeniería Andorra
    (19/12/19 19:17)

    I les emissions dels centenars d'avions que solquen el cel d'Andorra? Ho dic pels milers de litres de querosè que cauen alegrement al nostre territori, però d'això millor no parlar, no?

    Respondre
  • #8 Kiko
    (19/12/19 18:58)

    Tots els terrenys que els hi van donar i que ells s' han venut, tambe podrien fer repartiment. Si us plau, ens pren per rucs o que ...

    Respondre
  • #7 MARKLIN2
    (19/12/19 18:34)

    "LAS SANDALIAS DEL PESCADOR" (LLIBRE), !AL CONTRARI!.

    Respondre
  • #6 Convida a un dinar de nadal potser ?
    (19/12/19 18:19)

    Doncs que comenci a repartir que la església està molt llustrosa no com la resta del poble, ha veure quan farà aquest senyor un dinar de nadal per els pobres

    Respondre
  • #5 Hábeas corpus
    (19/12/19 17:25)

    Alguns insisteixen que Andorra és laica, atea, agnostica i nilihista .....

    Respondre
  • #4 karlitos
    (19/12/19 15:28)

    Per fi l`esglesia repartirá equitativament la seva riqueza una bona noticia, per el poble i qu`els rics que facin el mateix.....! La religió católica comença a donar sentit a la vida i a la religió.....!

    Respondre
  • #3 Robert
    (19/12/19 14:46)

    Que hi feia alla el Pere Lopez?

    Respondre
  • #2 Mateo 6:24
    (19/12/19 14:38)

    Per què no comencen ells predicant amb l'exemple ...? podrien obrir les pesades portes de les seves palaus episcopals, els forrellats i cadenats de les entrades de les seves catedrals, els seus desocupats seminaris, els seus milions de propietats, els seus col·legis elitistes i les seves esglésies, a tota aquesta legió d'ànimes migratòries, els desplaçats, els desnonats , els desfavorits i als pobres en general ...?

    Respondre
  • #1 El foraster
    (19/12/19 14:22)

    “... repartiment equitatiu de la riquesa”
    Que l església em doni un 0'001% de la seva fortuna i em jubilo ja mateix 

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts