x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
madrid

Andorra lidera la Cimera de ministres de medi ambient

Calvó escoltant la secretària iberoamericana.

Andorra lidera la Cimera de ministres de medi ambient

Calvó escoltant la secretària iberoamericana.

SFG
Actualitzada 13/12/2019 a les 06:35
La ministra Calvó va presidir ahir la primera reunió ministerial de la Xarxa Iberoamericana d’Oficines de Canvi Climàtic dels darrers deu anys prèvia a la celebració de la Cimera Iberoamericana. Els països participants van agrair i felicitar Andorra per recuperar aquesta reunió. A banda, Calvó també va mantenir una reunió bilateral amb el seu homòleg colombià.
  • #9 roser
    (13/12/19 22:21)

    els nostres pulitics com sempre predicant a fora, com si fossim el gran exemple a seguir, i es que per figurar que no falti.

    Respondre
  • #8 Jacint
    (13/12/19 14:04)

    Comentaris de  #1 al #7 em podeu explicar l'objectiu de tanta agressivitat i negativisme ? 

    Respondre
  • #7 Hola...?
    (13/12/19 13:16)

    On estan els canvis que prediquem tan alegrement a la COP25? Én un carril bici buit, abandonat, desemparat, per on circulen bicicletes elèctriques fantasmes?

    Respondre
  • #6 Laura
    (13/12/19 13:00)

    Menys criticar i més actuar !!
    Jo tinc veïns que hores d'ara no reciclen la brossa, quina vergonya !
    Tot té la seva importància per canviar les coses i millorar-les !
    POSEM-HI TOTS D'UNA VEGADA  JAAAA  ! 



    Respondre
  • #5 Romàn
    (13/12/19 10:05)

    El "canvi climàtic" afecta igual a Colòmbia que a Andorra? Llavors, per què s'apliquen les mateixes polítiques climàtiques sense especificacions? De què serveixen aquestes cimeres quan els principals continents contaminants no es presenten? Aquestes cimeres estan patrocinades per empreses energètiques amb interessos en renovables i no s'atreveixen a fer denúncies als països que més contaminen, beneficiant als lobbies, empreses verds i ONG's que s'estan folrant a costa de la ignorància de milers de ciutadans.

    Respondre
  • #4 Jacint
    (13/12/19 10:02)

    Tots, sempre trobeu coses a dir i mai esteu contents ! 

    Respondre
  • #3 Bla Bla Bla !
    (13/12/19 09:26)

    No tens mes res a fer Silvia??? I com hi has anat amb vaixell? A no ! Amb avio que es mes rapid i comodo no? no t'hi quedis molts dies ! que com vau dir amb una roda de premsa 100 € de dietes diaries son molts diners!!!Feu riure, patetic govern!

    Respondre
  • #2 Co2
    (13/12/19 09:06)

    I amb tantes reunions, desplaçaments i despeses, que han decidit? Què diu la Greta? Salvarà el planeta? Quins nervis ....

    Respondre
  • #1 Querosè a dojo