x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Escaldes-Engordany

El ball de les candidates d'Unió x Escaldes-Engordany

Les sis dones van fer un ball coreografiat enmig de la sala de la llar de jubilats de la parròquia

El ball de les candidates

Sis de les candidates van posar-se a ballar enmig de la sala de la llar de jubilats d'Escaldes-Engordany

Unió x Escaldes-Engordany durant la visita a la llar de jubilats de la parròquia

El ball de les candidates d'Unió x Escaldes-Engordany

Unió x Escaldes-Engordany durant la visita a la llar de jubilats de la parròquia

Twitter Unió x Escaldes-Engordany
Actualitzada 08/12/2019 a les 13:17
Les candidates d'Unió X Escaldes-Engordany s'ho van passar d'allò més bé durant una visita que van fer ahir a la llar de jubilats de la parròquia, tal com ha compartit el partit a través de les xarxes socials. Les sis dones es van posar enmig de la sala i van començar una coreografia dedicada a tots els padrins i padrines que van quedar encantats amb l'actuació i que més tard també es van animar a ballar amb alguna de les candidates.
  • #12 Jibe
    (09/12/19 00:02)

    A la que parla la "llengua del pais" li dire en la seva llengua "siento verguenza ajena"

    Respondre
  • #11 El futur.
    (08/12/19 23:21)

    Pels 4 padrins que surten al vídeo i que no semblen ni interessats. Una curiosa manera d'aconseguir un parell de vots. Quina pena si aixó és el futur del nostre pais..

    Respondre
  • #10 Apocalipsis
    (08/12/19 22:29)

    Veritat ademés el comentari en castellà només li faltava dir oléeeeee! Pixant fora de test totalment, volen cobrar per passar-s'ho bé!

    Respondre
  • #9 Damià
    (08/12/19 20:09)

    En castizo....? sense comentaris....

    Respondre
  • #8 Mariona
    (08/12/19 19:15)

    Una bona exemplificacio de la politica andorrana, el ball de la cadireta i faig el ridicul perque em toca, mentre em donin una cadireta fare el ridicul que sigui. 

    Respondre
  • #7 Pitxo
    (08/12/19 18:48)

    No Sabia a qui votar pero he de dir que m'han Convencut...votare ....a tothom menys ells.

    Respondre
  • #6 Pere
    (08/12/19 18:46)

    Clarament el partit ideal per a solucionar els problemes del pais i a mes, com es pot veure, en la llengua del pais.

    Respondre
  • #5 Tito
    (08/12/19 18:23)

    Surrealisme a la andorrana...

    Respondre
  • #4 Veritat