x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Societat

Els bombers volen prejubilar-se als 55 anys amb el 60% del sou

Actualitzada 17/10/2019 a les 06:44
Les associacions de bombers ABA i A118 està previst que presentin avui a les deu un recurs a la Batllia reclamant que tots els membres del cos puguin prejubilar-se a els 55 anys amb el 60% de l’últim sou. Per això, demanen la derogació de l’article 34 del reglament del ministeri d’Interior que regula l’organització del cos i dels estatuts del servei d’incendis i salvament, que data del març del 1990.
Etiquetes
  • #7 jep
    (17/10/19 12:56)

    jo també , i si pot ser amb el 75% del sou millor!

    Respondre
  • #6 X.
    (17/10/19 12:01)

    Mentres s.aproven continues baixades de valor dels punts de la Cass, mentres hi ha un deute públic enorme que ens em de endeutar per pagar salaris públics. El teixit funcionaral presiona per millor els seus drets de cobrament... Feu.vos.ho mirar patriotes.

    Respondre
  • #5 Observador
    (17/10/19 11:13)

  • #4 Vergonya Nacional
    (17/10/19 10:19)

    Jo també prefereixo el 60% als 55 anys que fer de paleta fins als 67..
    Tots iguals si us plau..
    Perquè entre els.bomberos amb les.pegatines a mi no hem.paguem per dormir al.darrera de cotxes alts de gama casi tots i envian fotos desde la feina despullats ; voltan amb coches de.luxe molt.ben pagats la gran majoria pues molt bona imatge de treballadors no tenen..

    Respondre
  • #3 I que mes?! no estem d'accord
    (17/10/19 10:11)

    Vinga va! Mireu si aixo ho llegeixo per els bombers o els cosos de seguretat per exemple de França encara estaria d'accord. Perque ells i si no mireu els documentals a la francesa, Ells no paren de sortir de la caserna i juganse la vida! Pero per els de Andorra, que surten de tant en cuan perque de feina no es que en hi hagi molta eeee gracies a deu, no es que suin molt eeee... Ni prejubilació ni sou del 60%, nomes falatava aixo que tinguem que mantenir-los i que visquin a cosos de rei. Que despres es ficaran a treballar per privat i cobrant dos sous, pagan-ho entre tots! No estic d'accord

    Respondre
  • #2 TamarroLandia
    (17/10/19 09:53)

    Si i jo també. ¿Algú del govern i dels bombers coneix els principis de igualtat? #Vergonya

    Respondre
  • #1 a
    (17/10/19 08:41)

    Clar! I això pagat entre tots mentre amb 55 anys van a treballar al sector privat.

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts