x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Mobilitat

Torres participa en un congrés de carreteres a Abu Dhabi

Va destacar el compromís d’Andorra amb el desenvolupament sostenible
El ministre Jordi Torres va participar ahir en la jornada inaugural del 26è Congrés Mundial de Carreteres, que té lloc a Abu Dhabi, la capital dels Emirats Àrabs Units juntament amb altres ministres participants en la cita. Sota el títol Connectant cultures, enfortint economies, la ponència pretenia exposar els objectius i reptes de cada país sobre la planificació d’infraestructures o el transport sostenible, així com per tractar les experiències i les polítiques nacionals al respecte.
En aquest sentit, Torres va exposar les peculiaritats de la xarxa andorrana, “molt condicionada per l’orografia existent” i l’entrada de més de 4 milions de vehicles
  • #20 Josep B
    (07/10/19 22:31)

    Segur que ha anát a impartir una conferéncia sobre col-locació de les cadenes

    Respondre
  • #19 rita
    (07/10/19 21:11)

    fa poc es comentava que el govern no tenia diners,
    tot just per pagar nomines ...
    i ara aixo, mes viatgets ... 
    temps perdut, i mes recurssos mal gastats
    quan es despertarà el poble ?

    Respondre
  • #18 Km0
    (07/10/19 17:58)

    Congrés de carreteres???? Comença per arreglar el Km0 o segurament que els emiratis et dinaran alguna idea pq són molt bons. I ves al Burj al Arab. És brutal!!

    Respondre
  • #17 Monument a l'hipocresía
    (07/10/19 16:45)

    Molt democràtics, per cert, els nostres amics d'Abu Dhabi, emirats àrabs, etc ....

    Respondre
  • #16 Abu ruqueries
    (07/10/19 16:34)

    Els politics d'ara s'inventen congressos i històries per viatjar pagant la padrina. Se'n diu ser progressista. Recordeu quan els politics treballaven abans i molts sense cobrar, aixecant Andorra. Pq se l'estimaven

    Respondre
  • #15 Quina barra
    (07/10/19 16:30)

    Si s'ho paguessin de la butxaca, otro gallo cantaria.

    Respondre
  • #14 carles
    (07/10/19 13:58)

    Es realment penos. Abu Dhabi pais que nomes s'assembla a Andorra en l'especulacio barata, en el diner facil, en tractar als estrangers com a animals. Em diuen fan aquest congres a Suissa i pots dir, vale d'acord hi anem - pero a Abu Dhabi ? Pais desertic, i amb espai i que no saben ni el que es una muntanya. Tenim uns dirigents que tenen la logica a...no dire on, pero jo us ho podeu imaginar.

    Respondre
  • #13 Toni
    (07/10/19 13:37)

    Q es quedi i no torni, tot aixo q guanyarem !!!

    Respondre
  • #12 RJ
    (07/10/19 13:04)

    JA ERA HORA!!!, ja és hora que algun polític es desplacés a Abu Dhabi, país estratègic per Andorra. Ara falta visitar també kuwait, Burkina Faso i Bielorússia..

    Respondre
  • #11 Jean valjean