Parc d'animals

Suport massiu dels clients a la tirolina de Naturlandia

El 88% dels visitants veu com bona o molt bona l’estada a l’ecoparc de Sant Julià

Suport massiu dels clients a la tirolina de NaturlandiaNaturlandia

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

L’enquesta de satisfacció realitzada a 421 clients de Naturlandia durant el mes de juliol passat revela que el 88% consideren molt bona o bona l’experiència al parc. La qualificació baixa, en canvi, quan la pregunta versa sobre la relació entre la qualitat i el preu que es paga, tot i que continua sent positiva, ja que prop del 52% també la veuen bona o molt bona. L’enquesta mostra que les puntuacions són més altes quan els entrevistats són forans. Sobre una nota màxima de 5, la mitjana és de 4,37, però si s’agafa només la gent del país la mitjana baixa a 3,85.

Pel que fa als continguts del parc el tobotronc és l’atracció que més agrada amb molta diferència. Fins a dos de cada tres entrevistats destaquen aquesta atracció com la millor del parc. La resta estan molt lluny. En segon lloc arriba el parc d’animals amb un 8,8% i la resta estan per sota del 5%. Dins de l’enquesta es van introduir els dos projectes de futur que s’estan estudiant per incloure en el futur. Pel que fa a la tirolina proposada pel cònsol Josep Miquel Vila el suport és gairebé total. Prop del 80% posen entre un 8 i un 10 el suport a la proposta. En canvi, els que rebutgen el projecte (notes de zero a cinc) no arriben ni al 5%. Pel que fa al coneixement del projecte, els clients d’Andorra que en tenen coneixement són un 63%, mentre que si s’agafa el nombre global d’enquestats, tan sols és d’un 14%. Un punt important és que un 83% dels enquestats manifesten que haurien pujat a l’atracció de la tirolina en cas d’estar instal·lada. I aquí hi ha una diferència important entre homes i dones (93% a 75%). Quant a les activitats d’aigua com poden ser ràfting o canoes al Valira el suport també és molt important. Gairebé tots els enquestats estan basatnt o molt a favor. Els detractors són gairebé imperceptibles.

En general és molt majoritari el posicionament a favor de recomanar a altra gent que visiti el parc. El punt més negatiu de Naturlandia és la restauració.

CONCLUSIONS

-La valoració del parc és molt positiva amb un 4,37 sobre 5, mentre que quan es tracta de qualitat-preu baixa a 3,54. -La recomanació de la visita també és elevada amb un 4,33 i quan es pregunta si la gent tornaria la línia alta és manté amb un 4,1. -L’assoliment de les expectatives del que seria el parc és positiu amb un 80% que les ha vist satisfetes i un 34% que fins i tot creu que estan per sobre del que esperava. -El tobotronc és l’atracció més destacada del parc amb un 66% i la resta estan lluny. La restauració és l’aspecte més criticat. -La cota 1.600 està més ben valorada que la 2.000. -L’entrevistat d’Andorra dona en general notes força més baixes que el de fora. -El suport als projectes de la tirolina i les activitats d’aigua són molt majoritaris.

Suport massiu dels clients a la tirolina de Naturlandia

Suport massiu dels clients a la tirolina de Naturlandia

Suport massiu dels clients a la tirolina de Naturlandia

tracking