x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Justícia

Espot no veu fonament jurídic en la recusació d'Alberca

Assegura que Govern respectarà la decisió dels tribunals sigui quina sigui
El cap de Govern, Xavier Espot, considera que la petició de recusació que l’advocat Josep Anton Silvestre va fer del fiscal general dilluns passat en l’entorn del cas BPA no té fonament jurídic. En ser preguntat al respecte, el cap de Govern va expressar la seva opinió “com a antic batlle”, i va manifestar que “no veig gaire fonament jurídic en aquesta petició de recusació”. En tot cas, Espot va expressar que des de l’executiu “sempre respectem les decisions judicials”. “Govern és part del judici, llavors entenc que defensarà aquesta posició com no pot ser d’una altra manera”, va destacar
  • #10 Pere
    (18/09/19 19:02)

  • #9 RJ
    (18/09/19 18:26)

    Peo va dir..
    A veure Peo... això de la separació de poders no és per Andorra, això és una cosa que fan a fora, aquí no

    Respondre
  • #8 Pensava que seria diferent
    (18/09/19 16:38)

    Pensava que el govern Espot seria diferent. Però igual o pitjor. Molt defraudat.

    Respondre
  • #7 Ando
    (18/09/19 14:31)

    Doncs potser la demanda de l'advocat és de primer de Dret, especialment a un país on molta gent pot tenir família a Govern. Si per això ja pots influir o tenir conflictes d'interès anem bé, perquè 3/4 de la gent d'Andorra no podria fer res, per cunyats, cosins, nebots, etc.

    Respondre
  • #6 XISCU
    (18/09/19 12:10)

    Joan va dir..
    Això ja fa temps que passa en aquest país, on som un país tercermundista i anem de moderns... I si tens padrí ja ho bordas...jajajaja

    Respondre
  • #5 pregunta = resposta
    (18/09/19 11:13)

    Doncs per què li fan la pregunta? es que els de la premsa també van sempre fent preguntes que no toquen.

    Respondre
  • #4 Joan
    (18/09/19 10:47)

    Ara si que flipo!!!!! Es un país de pandereta governat per infants !!!!

    Respondre
  • #3 Lawfare
    (18/09/19 09:11)

    D'això se'n diu separació de poders? El cap de Govern marcant el cami a seguir en la resposta que ha de donar la justicia? Quina vergonya...!!

    Respondre
  • #2 batlle
    (18/09/19 08:41)

    ara l'haurien d'acceptar, per opinar quan no toca. Per molt que sigui batlle, ara es cap de govern i no pot dir la sea opinio. De totes maneres, també va dir q lo de tenir dues feines tampoc era per tant i mira.

    Respondre
  • #1 Peo
    (18/09/19 08:19)

    Bravoooo per la separació de poders!!!!

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts