x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
política

La Biennal ha costat més de 180.000 euros

Entre les despeses més significatives, 4.674 euros per la inauguració en concepte d’aperitius i la contractació d’un DJ
El ministeri de Cultura ha gastat un total de 183.538,74 euros a l’exposició Biennal de Venècia. Amb les últimes dades publicades al Butlletí del Consell General, les despeses freguen els 208.167 euros que va pressupostar el ministeri.
D’entre els costos, es destaquen els 34.730 euros que es van destinar a l’Hotel Savoia & Jolanda de Venècia on es van hostejar 14 persones. L’hotel es va adjudicar de forma directa i una nit, en temporada alta, volta els 300 euros. Un altre a destacar és el cost de la festa d’inauguració de l’exposició que va contar amb catering per 150 persones i
  • #14 Porcs i diamants
    (30/08/19 10:41)

    Això no és art, és una guerra freda cultural marxista utilitzada pel Capitalisme per mercantilitzar fins al nostre mateix imaginari.

    Respondre
  • #13 en serio?
    (30/08/19 08:41)

    Andenc va dir..
    Doncs que ho paguin amb els seus diners, no amb els de la població que el 70% tenen problemes per arribar a final de mes.Qui vulgui hotels de luxe i vacances gratuïtes que s'ho pagui de la seva butxaca. Que li sembla Sra. Planelles? i a treballar més.

    Respondre
  • #12 Ramon Berenguer
    (29/08/19 21:16)

    Que algú tingui seny i aturi aquesta farsa. Quedem-nos a casa. Tots i guanyarem.Ho ha escoltat bé Sra. Planelles... i vostè també!

    Respondre
  • #11 gondola
    (29/08/19 16:43)

    I aquesta ministra tenia intenció que la tornessin a nomenar.No té cap vergonya i el govern cap credibilitat

    Respondre
  • #10 Dand
    (29/08/19 14:27)

    Tenim un problema gran , que als residents fiscals/inversors extrangers , s'els hi esta donant de tot amb diners publics per mantindre la solvencia dels bancs, no hi ha cap retorn d'aquesta inversio que ho justifiqui

    Respondre
  • #9 Philou
    (29/08/19 14:21)

    Clar, s'ha de pagar el nou Ferrari del sr. Shangti

    Respondre
  • #8 Andenc
    (29/08/19 13:06)

    No pasa res ; Andorra es un país ric ( o de rics )

    Respondre
  • #7 Ciutadana
    (29/08/19 12:24)

    Joan va dir..
    Absolutament d'acord! És increïble la capacitat de llençar diners públics, i alhora, per més inri, mantenir esperpents-que no artistes- foranis. Igualment mokt greu l'atemptat mediambiental del mateix estil que han perpetrat a Escaldes amb el "land-destruction" on IMPUNEMENT, s'han tallat una pila d'arbres... I NINGÚ HA DIT RES. i els consellers de mediambiental i el propi ministeri??? Com es menja tot axó??? PROU DE SALVATXADES I DE MALMETRE L'ERARI PÚBLIC!

    Respondre
  • #6 La indústria de l'art
    (29/08/19 12:15)

    L'art a patit una transformació, el capital és ara l'amo de l'art i la cultura. L'art sempre havia estat relacionat amb la sensibilitat, virtuositat i la bellesa, ara està relacionat amb cercles clientelars, on el capital privat crea un enorme dependència dels fons públics per mercantilitzar l'art, desvirtuant i convertint-la en una mercaderia més d'una indústria que només busca el benefici.

    Respondre
  • #5 Batdefu
    (29/08/19 11:46)

    180.000€ per anar a fer el ninot a la vienal, per tot el demes, impostos pel populacho. Vergonyos el descontrol del diner public!!!!!!

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts