x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
mobilitat

Les afectacions de trànsit a Andorra la Vella i Encamp per la Vuelta

El pàrquing del Parc Central estarà tancat des de les 15 hores del divendres fins a les 22 del diumenge mentre que el Funicamp ampliarà l'horari i serà gratuït
La sortida de l'etapa andorrana de La Vuelta a Espanya de l'any passat.

Talls de circulació a tot el país l'1 de setembre pel pas de La Vuelta

La sortida de l'etapa andorrana de La Vuelta a Espanya de l'any passat.

Xavier Pujol
Actualitzada 28/08/2019 a les 13:42
La novena etapa de La Vuelta, que se celebrarà aquest diumenge al país, deixarà diverses afectacions de trànsit. A la capital, el pàrquing del Parc Central estarà tancat des de divendres a les 15 hores fins a les 10 de la nit del diumenge i l'aparcament Centre Ciutat ho estarà des de les 7 de la tarda del divendres fins al dimarts a les 12 hores. El diumenge, l'avinguda Tarragona estarà tallada entre les 13 hores i les 18 hores pel pas dels ciclistes mentre que el Parc Central acollirà el "Parque Vuelta" on hi haurà animacions i activitats que acompanyen la cursa. La carrera, que tindrà sortida a les 14.45 hores des de la rotonda de l'antiga estació d'autobusos, és dirigirà cap a Escaldes-Engordany, en direcció la Massana i Ordino, i tornarà a passar per les avingudes Tarragona i Salou a les 16 hores. Els corredors seguiràn per la CG-1, a Santa Coloma, en direcció Sant Julià i faran la volta cap a la rotonda de la Comella abans de les 17 hores. Finalment, passaran per Engolasters i acabaran als Cortals d'Encamp cap a les 18 hores. Els vehicles que hagin de circular per la capital entre les 13 i les 18 hores cap a Escaldes-Engordany ho podran fer pel carrer Prat de la Creu i els que hagin d'anar cap a Sant Julià podran anar-hi per l'avinguda Santa Coloma i la Margineda, a excepció del moment que hagin de passar els ciclistes.
Pel que fa a Encamp, el divendres a les 20 hores es restringirà l'accés per carretera des de les Pardines fins als Cortals i només hi podran accedir veïns i cortalans, però diumenge, entre les 14 hores i fins a les 19 hores, es tallarà per a tothom des de la cruïlla de la rotonda del Funicamp. L'aparcament de les Feixes d'Encamp serà l'únic que romandrà tancat entre les vuit de la nit del dissabte i les 22 hores del diumenge i el dia de la cursa, la CG-2 també quedarà tallada, entre les 14 i les 16 hores, des d'Andorra la Vella fins a Encamp. Com que a la carretera de Les Pardines no s'hi podrà accedir el bus que normalment fa el trajecte Arínsols-Pardines i la llançadora d'Encamp traslladaran ciutadans i turistes des de la plaça dels Arínsols fins al Funicamp de les 9 a les 14 hores i de les 16 a les 21 hores. El Funicamp, que estarà tancat el divendres 30 d'agost, serà gratuït el dia de la cursa i obrirà des de les 8 fins a les 21 hores, tot i que el comú no pot garantir el funcionament del giny en cas de condicions meteorològiques adverses i recorda que els menors de 3 anys no hi podran accedir i que el temps d'espera per accedir-hi una vegada acabi la cursa pot ser llarg.

Tot i així, l'aplicació mòbil de Mobilitat informarà en temps real sobre el tancament i l'obertura de les carreteres durant la Vuelta. 
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts