x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Andorra la Vella

Álvarez, nou ambaixador al Vaticà i a San Marino

Actualitzada 22/08/2019 a les 06:49
L’exministre de Salut, Carles Álvarez Marfany, ha estat nomenat nou ambaixador del Principat al Vaticà i San Marino, en substitució de Jaume Serra Serra, segons s’ha publicat en un edicte signat pel ministre de Presidència Jordi Gallardo al BOPA. Els càrrecs d’Álvarez seran efectius l’1 de setembre.
Etiquetes
  • #8 Lauredià i laurediana.
    (22/08/19 18:08)

    El Sr. Espot porta el timó francament bé. Millor enviar-lo al Vaticà que tenir-lo a Sant Julià demanant el vot per DA a les properes comunals del desembre. Els ciutadans tenen bon seny i no voten teories extremes. Així li va anar al Sr. Álvarez com a candidat DA de la territorial a les darreres eleccions generals.

    Respondre
  • #7 Canvi de xaqueta i del que faci falta
    (22/08/19 17:50)

    Memoria va dir..
    Aquest Sr. era d'UL. La nit en què UL va formar coalició amb DA per a les eleccions comunals que va guanyar malauradament la Sra. Gil, davant la necessitat urgent que alguns dels candidats allí reunits fossin membres de DA, el Sr. Álvarez es va convertir miraculosament en militant de DA.

    Respondre
  • #6 Habemus papam!
    (22/08/19 16:33)

    Si tira bé dels fils, aviat tindrem un papa de l'Opus. Millor al Vaticà que, per exemple, de ministre de salut o d'ensenyament, ministeris molt sensibles i transcendents per caure en mans de teories ultraconservadores. Cas ostentós de porta giratòria? Sí. Però millor així que altres opcions. Gràcies, Sr. Espot.

    Respondre
  • #5 Memoria
    (22/08/19 15:08)

    No era o és de UL ?

    Respondre
  • #4 Enric
    (22/08/19 14:31)

    Cal un ambaixador al vaticà? I a san marino? O es que venen molts turistes de san marino a Andorra i Andorrans a San Marino? Esta clar, les portes giratories de tota la vida. I si no es aixi donc que a final de la misio de ambaixador que presenti un document feines i despenses de diners. Els ciutadans d Andorra em de començar a demanar mes per les accion de govern, en que es gasten els diners. Son els empleats de tota nosaltres,i tenim dret a sapiguer tot el que fan,i amb quins diners.

    Respondre
  • #3 Cristina
    (22/08/19 13:30)

    Vergonya aliena!!! Un ambaixador al Vaticà. Qui controlarà la feina i objectius d'aquest lloc de treball

    Respondre
  • #2 Gran arquitecte
    (22/08/19 10:52)

    La germanor sap bé repartir els seus favors, ara tots els Estats alineats treballen al servei de la globalització.

    Respondre
  • #1 Carles
    (22/08/19 09:25)

    Portes giratories i pagament de favors a membres del partit...vergonya!

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2023 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts