x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
ocupació

Les demandes de personal de les empreses dupliquen els aturats

El comerç té mancança d’empleats, però s’assegura que el perfil de les persones que es troben sense feina no encaixa en el sector
La taxa d’atur va augmentar un 14,7% el mes de juliol respecte al de l’any passat. Amb 50 persones més sense feina que el juliol del 2018, la desocupació al Principat se situa lleugerament per sobre de l’1%, una dada molt inferior a la mitjana europea, que és d’un 8,5%, i que la dels països veïns: un 9,2% a França i un 15,9% a Espanya.
Així, el problema de l’ocupació que té Andorra és més aviat el contrari. Mentre que 414 persones buscaven feina al juliol, les empreses van oferir 813 llocs de treball. És a dir, hi ha gairebé el
  • #12 Pere
    (16/08/19 20:25)

    Gina va dir..
    El problema d'Andorra són els més de 8.000 aturats, que viuen del "xollet", cobrant sous astronòmics i desproporcionats. La política del vot ens ha mort!.

    Respondre
  • #11 Carme
    (16/08/19 17:52)

    Gina va dir..
    Abans de dir ximpleries informa't. Només 20 persones en tot el pais estan cobrant la prestació econòmica per atur involuntari, que no té res a veure amb la prestació d'atur dels països europeus. La durada màxima són sis mesos i pocs tenen dret a cobrar-la. Revisa't les dades penjades a la web del Departament d'Estadística.

    Respondre
  • #10 Jo no soc tonto !
    (16/08/19 17:30)

    Treballar per 900 eur? És molt millor agafar una baixa. Salaris miserables, contractes temporals, reducciò del termini de preavís en els acomiadaments, s'incrementa d'un mes a dos el període màxim de prova i és limita el dret de vaga. Perdó? Jo no soc tonto.

    Respondre
  • #9 Enric
    (16/08/19 16:35)

    Que paguin els empresaris uns sous dignes que permetin a la gent viure dignament i ja veuran com trobaran gent per treballar.

    Respondre
  • #8 Gina
    (16/08/19 15:02)

    Aquí ja hi ha molta gent q ha descobert q això d'estar a l'atur és un chollo. A tots aquests que n accepten feines, o que ja n els volen enlloc, jo els hi trauria l'atur

    Respondre
  • #7 Julia
    (16/08/19 14:02)

    Buscar una enginyera de telecomunicacions amb al menys 10 anys d'experiència, oferir 82.000 anuals i rebre com resposta, per a perdre 3/4 en viure i vivenda sense cap altra al·licient què treballar, millor em quedo a Madrid on estalvio la meitat del sou, em puc formar i educar com i on vulgui els fills. L'entorn ja no és el què era i la seguretat tampoc. No compensa.

    Respondre
  • #6 dona 50 per cent del teu sou
    (16/08/19 09:25)

  • #5 ra
    (16/08/19 09:23)

    Com pot ser, que aquest govern no doni cap solució al tema de l'habitatge, quan hi ha pisos de només45 m2, que estan augmenta'n els preus a 650€, quan els salaris són de 900€!!!, com pot ser que no feu res al respecte i deixeu que augmentin indiscriminadament els lloguers a pisos amb dimensions tan petites¿?...

    Respondre
  • #4 Pere
    (16/08/19 09:17)

    L'Andorra post constitucional pateix una sèrie de malalties i patologies, com poden ser la  burocratitis,  plutocratitis,  cleptocratitis, nepotitis, funcionaritis...Totes elles responsables de la situació actual del país i la fallida de l'estat.

    Respondre
  • #3 Carme
    (16/08/19 07:51)

    No m'estranya que tinguin problemes en trobar personal si el salari que paguen correspon al preu d'un lloguer.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts