x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
HABITATGE

Perfils estrangers en la compra d'immobles de nova construcció

Espanya i França són els principals inversors en propietats d’alt estànding. A les parròquies altes es troben els preus més assequibles
El sector immobiliari a Andorra es troba en un moment d’impàs, les condicions de les noves construccions porten els promotors a edificar immobles d’alta gamma per poder rendibilitzar la inversió en el terreny de construcció. Els perfils estrangers són els inversors més potents. Així, els clients procedents d’Espanya i França són els més actius en l’adquisició de propietats immobiliàries d’alt estànding. “La majoria de compradors són francesos i espanyols i hi ha molta demanda sobre plànols. Les noves construccions estan pensades per a gent de fora amb gran poder adquisitiu, però nosaltres creiem que haurien de tenir en compte les
  • #12 Molt Ben dit!
    (06/08/19 15:25)

  • #11 Antondelsvalls
    (06/08/19 01:26)

    Només una pergunta,no heu votat DA...fa un parell de mesos....ara menjar la seva política...jo no poc votar pero mai votaria a partit que només pensa són tots milionaris o que guanyen 3/4mil euros.gracies

    Respondre
  • #10 Pisos socials
    (05/08/19 19:09)

    DA.....En cap moment heu pensat en els residents de la parròquia. Ara ja sé a quí votar en les eleccions comunals del desembre.

    Respondre
  • #9 Carlos
    (05/08/19 18:00)

  • #8 Fins que reventem
    (05/08/19 15:09)

    Hi ha una cinquantena de famílies usuàries del banc d'aliments... l'arxipreste de les valls, mossèn Ramon Sàr­ries, ja fa anys que exposa que el 20% de la població esta al llindar de la pobresa, pero no passa res, el PIB d'Andorra va bé, construirem 100 edificis amb un preu mitjà per habitatge de 600 mil euros i cridarem als quatre vents que som super mega chupi guais.

    Respondre
  • #7 Andenc
    (05/08/19 13:02)

    Bueno nosaltres els mil euristas a viure debajo del puente

    Respondre
  • #6 Mediterrani
    (05/08/19 12:40)

    als que donen permisos per fer aquests edificis,els importen ben poc la gent treballadora que viu aquí.Polítics,poseu vos les piles.La gent no sabrà on anar a viure.Molts creiem que Andorra era diferent.Feu alguna cosa,els que podeu fer-ho.Aquí necessitem edificis no tant alts i no de luxe,per poder pagar el lloguer.

    Respondre
  • #5 Ra
    (05/08/19 11:54)

    Estem perden tots els valors! Ara només compten els diners!!! 

    Respondre
  • #4 Ad infinitum
    (05/08/19 10:48)

    Andorra pateix una transformació radical que no havia passat en anteriors segles, per algun motiu irracional volem semblar-nos a la resta de ciutats cosmopolites del món, copiant la mateixa fórmula de creixement econòmic logarítmic i paral·lelament perdent la nostra essència, identitat, costums i cultura.

    Respondre
  • #3 Venuts
    (05/08/19 10:30)

    Objectiu, vendre el país al millor postor, hem venut la nostra ànima al diable per unes quantes modedas de plata.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts