Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Reunió de Mobilitat, Servei Català de Trànsit, policia i mossos d'esquadra aquest matí
SFGAI es clar per quatre desgraciats incívics, has d'aguantar 23 controls en 6 mesos per dur placa andorrana i alguns cavalls amb comentaris despectius cap al País mentre qui t'insulta duu una esvàstica al coll.
RespondreA veure, si van IMPOSAR és que van cobrar, i la Generalitat NO te competències que fer tractats internacionals i així poder cobrar sancions a l'estranger, en tot cas seria el Govern d'Espanya i pagariem aleshores fins i tot les multes de les policies locals. Que facil es criticar per destruir, poca feina.
RespondreHeu provat de respectar les normes?
RespondreAixó ja els hi va bé pasta pel seu proces inutil, jajajajajaja
Respondre
The Observer va dir..
El problema es si no aconsegueixen cobrar aquestes factures, per aixo ja volen obrir una delegació aqui a Andorra, per poder fer un bon servei post-venda.
1050 sancions dividit entre 365 dies fa 2,78 multes diàries a cotxes andorrans. Quin problema hi ha?
Respondre
Caixa o faixa va dir..
L'has clavat, aqui i allá el que compta es la "pela"
La estratègia entre les dues parts no és millorar la seguretat a les carreteres, és establir mecanismes àgils per assegurar el cobrament de les multes.
Respondre
Jo visc en un poble que travessa la c-14 tocant Montblanc i la veritat es que mes del 90% dels andorrans fan por conduint no respecten res inclòs adelanten dins el poble. Es creuen els fitipaldis de la carretera. Penso que es perquè els hi regalen el carnet
Respondre