Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Ni tren ni aeroport no es fara res de res. Aquests son temes per a que els nostres politiquets puguin fer quatre viatgets i quatre visites per figurar quan tots sabem que l'unic que els interessa es la cadireta i els seus salaris.
RespondreSi si, i aquí que vindran a fer els turistes?. Pescar la truita de riu, veure algun isard i contemplar les pedres? França ens ha collat per tot arreu i ara de premi ens donen una piruleta
Respondre
Miquel va dir..
Sí, França no és capaç de fer una carretera del s XXI i ens farà el TGV fins a la duana...
Com sempre, començant la casa per la teulada.
RespondreEl TGV és molt més realista, gens contaminant i poc perillós. En canvi, l'aeroport és altament contaminant i més a Grau Roig (França ja ha posat per l'any vinent una taxa ecològica als vols) i molt perillós. Us imagineu un avió estampant-se al Pas? No fa gens de gràcia imaginar-ho. Endavant Gallardo, el TGV és el que neccesitem.
Respondre
Comunicacions va dir..
De debò creus que es fa per cobrir les necessitats del poble? Ets infantil o utòpic?
Aquesta si que es bona...
Feu l'aeroport de una vegada i deixeu-vos de xorrades.
La linia ferrea s'hauria de haber fet fa 50 Anys i estar ja en funcionament actualment.
Sempre tard.
pais ensopit, avorrit, poruc, esmorteit, necessita anys i panys en fer coses significatives i inteligents, la ultima l'estacio d'autobusos insuficient, quan sortira del letargi?? mai! I la capa arqquebisbal encara ens adorm mes. Unanmuno tenia que haver nascut aqui "que inventen ellos".
Respondre
RJ va dir..
N'estàs segur? Has vist alguna vegada la “població” que agafa aquest tren? L'has agafat alguna vegada? Trigues el mateix en fer el trajecte d'anada en tren que en fer l'anada i tornada en cotxe....
Sempre igual. Seguim els passos d'Espanya. Ja volem que el primer tren andorrà sigui un TGV. De fet serà el primer tren cremallera que vagi a 300 km/h del món, que es el que ens agrada dir, i per fi sortirem al mapa. Per donar dos exemples Suissa i Alemanya tenen grans infraestructures ferroviàries i molt pocs TGV perquè son caríssims de mantenir, perquè puguin arribar a altes velocitats, han de tenir estacions separades de grans distàncies, i també disposar d'un mínim d'usuaris. Aquests països utilitzen intercitys, regionals i locals No son tan ràpids però un es pot desplaçar pràcticament a tot arreu d'una manera còmode, ràpida i no contaminant, i són útils tant pels turistes com pels habitants del país. Suïssa, que es un país de muntanya, te una de les xarxes més denses. Hauriem d'anar-hi a donar un tomb i veure com ho fan per portar turisme a llocs on no volen que s'accedeixi en cotxe , i la gent fa cua per anar-hi.
Respondre