Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Eduard López Mirmi va dir..
Eduard, estic d'acord que s'ha de fer un petit aeròdrom dintre d'Andorra, amb una excepció, el projecte de la cambra te interessos personals d'un senyor de dintre, la seva viabilitat es nul•la... econòmicament inviable, i un fabricant d'avions francès de Toulouse, que diu que els seus avions no estan certificats per aterrar amb aquests tipus d'aeròdroms. Invertir a LESU (La Seu) es perdre calers. El gps de la Seu tardaran molt de temps en ficar-lo si es que el fiquen algun dia, aviació civil espanyola se li en fot totalment. A Europa, es obligatori el gps a totes les capçaleres de pista de tots els aeroports comercials des del 2016, a Espanya, el mes passat van anunciar la instal•lació del primer gps a l'aeroport de Lanzarote... Necessitem urgentment un altiport i un heliport urgentment.
Eduard López Mirmi va dir..
Totalment d'acord
Un nou exit de la nostra diplomacio i dels nostres governs!!!
RespondreAquí demostren el que són els socialistes
RespondreSempre havia pensat que un aeroport dins del territori andorrà era una quimera. L'arribada de Abalos amb les seves actituds negatives em treuen raó. Aquesta gent no és de fiar. Cal abandonar el projecte de la Seu i estudiar molt prim i a fons el projecte de la Cambra.
Respondre
Toni va dir..
Perdona, portem així 37 anys, es el motiu principal, de que qui el va fer, se'l vengués
Un jour peut-être............................
RespondreUna altra cosa feta a “l'andorrana”. Farem un dia quelcom que funcioni a 100% i sense polèmiques, través i dependència a l'entorn ??
RespondreQue els espanyols es guardin l'aeroport de la Seu i el GPS i el que sigui,Andorra ha de deixar-lo ja hi hem perdut mases plomes,que en facin un de militar i se'l quedin.Gran error de deixar-hi tants diners.
Respondre
Marc va dir..Eduard, estic d'acord que s'ha de fer un petit aeròdrom dintre d'Andorra, amb una excepció, el projecte de la cambra te interessos personals d'un senyor de dintre, la seva viabilitat es nul•la... econòmicament inviable, i un fabricant d'avions francès de Toulouse, que diu que els seus avions no estan certificats per aterrar amb aquests tipus d'aeròdroms. Invertir a LESU (La Seu) es perdre calers. El gps de la Seu tardaran molt de temps en ficar-lo si es que el fiquen algun dia, aviació civil espanyola se li en fot totalment. A Europa, es obligatori el gps a totes les capçaleres de pista de tots els aeroports comercials des del 2016, a Espanya, el mes passat van anunciar la instal•lació del primer gps a l'aeroport de Lanzarote... Necessitem urgentment un altiport i un heliport urgentment.
RespondreTotalment d'accord amb el Marc.