x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Consell de ministres

Els secretaris d'Estat tindran un sou brut de 4.800 euros

El Govern ha acordat eliminar la forquilla salarial que hi havia la passada legislatura i que tots els membres rebin la quantitat mínima estipulada
El ministre de Finances i portaveu, Eric Jover

Tots els secretaris d'Estat cobraran 4.800 euros bruts al mes

El ministre de Finances i portaveu, Eric Jover

SFGA
Actualitzada 05/06/2019 a les 19:25
Tots els secretaris d'Estat cobraran el mateix sou: 4.800 euros bruts al mes. Així ho ha fet saber el ministre de Finances i portaveu del Govern, Eric Jover, durant la roda de premsa posterior al consell de ministres. El Govern ha acordat eliminar la forquilla salarial que hi havia durant la passada legislatura i fer que tots els membres percebin la mínima mensualitat del rang que es feia servir fins ara. Jover ha reconegut que tot i la mesura, la despesa serà superior, ja que el nombre de secretaries d'Estat ha augmentat fins a dotze. En aquest sentit, el consell de ministres també ha aprovat el nomenament de Salustià Chato com a secretari d'estat d'Economia i empresa i el de Marc Ballestà per Afers Financers Internacionals, que juraran el càrrec durant les pròximes setmanes, la de Joan León a Justícia i Interior i la de Marc Rossell com a secretari d'estat de Medi Ambient. 
  • #17 Lamentable..
    (06/06/19 08:14)

    Lamentable... ni s adapta a la realitat del pais del 80% de la població ni s'ho mereixen molts que si fos pel poble ni estarien on estan.. els demés seguirem fent més de 40 hores setmanals i morint per un sou mileurista! Jo vull ser secretari d'Estat!!

    Respondre
  • #16 Esteve
    (06/06/19 04:23)

    Quina decepcio aquest Espot !!! Enxufant a tothom la majoria sense cap capacitat de cap tipus.

    Respondre
  • #15 Julia
    (06/06/19 00:27)

    El sou de tots els càrrecs hauria de ser el salari base mateix de qualsevol treballador. Si és just i correcte per uns o és per a tots.

    Respondre
  • #14 Jo vull ser secretaria d'estat!!!
    (05/06/19 22:44)

    Que me'n reserven una! Jo vull ser secretaria d'estat!!! La que vulgueu... No tinc manies!!!

    Respondre
  • #13 Jordi
    (05/06/19 22:39)

    Com a ciutadà vull saber si que un ministre estigui en un consell d'administració li suposa una remuneració extra

    Respondre
  • #12 Marc
    (05/06/19 22:37)

    Andorra 12 ministres 2000 funcionaris
    Lienchteinten 5 ministres 4000 funcionaris
    Felicitem la bona gestió dels recurssos dels nostres dirigents

    Respondre
  • #11 Vergonya
    (05/06/19 22:36)

    Engreixen l'administració amb càrrecs polítics quina manera de gestió és aquesta? Un estat que polititza l"administració mostra la seva incapacitat a gestionar la

    Respondre
  • #10 Lluis
    (05/06/19 22:18)

  • #9 Patètic
    (05/06/19 21:55)

    12 secretaris i ministres a dojo, un govern de club de la comèdia. Salaris a tutiplen. Lo pitjor de lo pitjor des del 1981. Espot, DA, patètic. Ld'a, infumable. 4 anys perduts però us mirarem amb lupa.

    Respondre
  • #8 Toni
    (05/06/19 21:41)

    Ben remunerats estan, el dubte es si estaran a l'alçada del sou? Quasi cinc vegades el salari minim i mes del doble del salari mig? I q aportaran ? De moment mes despesa i mes deute ... 

    Respondre
Veure’n més
17
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts