x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Balanç

La policia sanciona 88 motoristes en 508 controls

La campanya de seguretat, que s'ha realitzat entre el 13 i el 31 de maig, ha permès enxampar 33 conductors que no respectaven la senyalització horitzonal
Actualitzada 04/06/2019 a les 13:11
La policia ha sancionat un total de 88 motoristes durant la campanya de seguretat que s'ha dut a terme entre el 13 i el 31 de maig. Els agents han aturat a 508 conductors, dels quals el 17,32% han infringit un total de 106 articles del codi de la circulació. Entre aquests destaquen 33 persones per no respectar la senyalització horitzontal, 26 motoristes que no duien el rebut d'assegurança malgrat tenir-lo i 22 que no disposaven del distintiu de la ITV en vigència. La campanya tenia com a objectiu incidir en les condiciones tècniques i administratives de les motocicletes i detectar comportaments imprudents dels conductors per tal de reduir el nombre d'accidents.
Etiquetes
  • #11 pepe
    (04/06/19 20:55)

    Per soroll el que tenen que aguantar dia sí i dia també els veïns del carrer Riberaygua amb les obres del The Cloud. Marsol, demision

    Respondre
  • #10 Ciutadana
    (04/06/19 19:58)

    The Observer va dir..
    No estic d'acord...xafar ralles es invadir el carril contrari moltes vegades.Hi ha massa conducció temeraria, encara tenim sort que no hi ha una proporcionalitat amb els accidents!

    Respondre
  • #9 Àngels Codina
    (04/06/19 19:55)

    Ja era hora! L'altre dia em van adelantar a l'hora tres motoristes (dos per la dreta i un per l'esquerra) i sortint d'una rotonda en una maniobra superperillosa que, només que jo hagues fet una mica de gir xocavem. Prou d'incivisme!. Es constant l'adelantar amb doble ratlla continua, invadint el carril contrari, el mateix pero davant de la sortida del parking comunal i parking Vinyes de Prat de la Creu, a dins dels tunels...es inaguantable!No hi ha mes accidents perque Deu no vol. I respecte als tubs d'escapament tunejats, crec que hem d'anar a posar denuncies a la policia, a veure si així es posa fré al soroll cada cop insuportable a tot Andorra. Sembla que vivim a un circuit de F-1!

    Respondre
  • #8 Conductor
    (04/06/19 15:52)

    88 només? hauríen de ser moltes més. Van com bojos i sembla que tot els és igual

    Respondre
  • #7 Jaume
    (04/06/19 14:15)

    Sisplau, que la Poicia i/o els Urbans, facin algo amb els escapaments lliures; es insuportable anar pel carrer

    Respondre
  • #6 Super López
    (04/06/19 13:58)

    No es suficient va dir..
    Estic super content...em quedo una T-max full aquesta setmana, ja tinc demanat el tub esportiu Akrapovic, Andorra tremolarà, perquè jo el valc.....

    Respondre
  • #5 Caliuet
    (04/06/19 13:25)

    Molt be! Ja esta bé d'aquesta impunitat circulatoria d'alguns flipats. " Y a quien le pique que se rasque" !

    Respondre
  • #4 No es suficient
    (04/06/19 13:18)

    Una campanya estèril,per justificar un cos de policia que mira cap l'altre costat davant la realitat vial d'Andorra,que es una anarquia total i sense precedents històrics.

    Respondre
  • #3 The Observer
    (04/06/19 12:48)

    No respectar la senyalització horitzontal vol dir xafar les ratlles continues, o sigui que han sortit a fer caixa. Facin algo de profit i controlin la gent que condueix i parla pel mòbil o els ciclistes que fan el que volen i encara pretenen tindre la raó

    Respondre
  • #2 Andorra Fast and Furious
    (04/06/19 12:32)

    I els tubs d'escapament lliures? És legal o normal que les motos i els cotxes a Andorra facin un soroll insuportable? Ho dic més que res perquè les vies principals semblen circuits de carreres.

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts