x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Societat

L'executiu descarta crear la secretaria d'Estat d'Igualtat

El ministeri d’Afers Socials serà qui s’encarregarà de treballar l’equitat entre homes i dones
El Govern descarta la creació d’una secretaria d’Estat d’Igualtat durant aquesta legislatura, segons fonts properes a l’executiu. La decisió de no apostar per aquesta figura s’entén per la intenció de l’executiu de no crear més secretaries d’Estat de les que existeixen actualment. Segons el Govern, serà el ministeri d’Afers Socials, amb Víctor Filloy al capdavant, qui s’encarregarà de treballar tots els temes que tinguin a veure amb la igualtat entre homes i dones, tal com ha succeït fins ara. Precisament la d’Afers Socials és l’única secretaria del gabinet ministerial que encara no té titular, conjuntament amb la d’Esports.
En el marc
  • #8 ciutadana
    (04/06/19 20:01)

    Felicitats, axó es una bestiesa i un dispendi totalment innecessari! El que cal es fer justicia sense miraments de "genere".(Axó si que es igualtat)

    Respondre
  • #7 gent de barri
    (04/06/19 14:07)

    Primer encert del cap de govern i del nou ministre! l'igualtat de gènere és promou mitjançant valors educatius i a casa! el que cal és defensar els nens...Aquests si que estan realment indefensos

    Respondre
  • #6 realitat
    (04/06/19 13:23)

    La igualtat de gèneres no s'aconsegueix amb una Secretaria d'Estat i sengles funcionaris al seu càrrec. Per tant, la decisió és acertada.

    Respondre
  • #5 Ramon
    (04/06/19 12:21)

    Si creen masses secretaries perquè són moltes i si en treuen, perquè les treuen! la qüestió es criticar.
    Si ja hi ha una àrea i un personal tècnic que poden tractar temes d'igualtat , perquè s'ha de crear una estructura més??

    Respondre
  • #4 No som iguals
    (04/06/19 10:21)

    Un organisme que és un monument a la hipocresia, des de sempre, els vulnerables han estat els nens i la gent gran, ara ja ningú es recorda d'ells, perquè el políticament correcte és l'apoderament de la dona.

    Respondre
  • #3 Meyns es més
    (04/06/19 09:27)

    Em sembla perfecte,una despesa meyns,un xiringuito meyns i una tonteria meyns,necessitem un govern amb sentit comú,no una titella de l'agenda 2030 d'Europa.

    Respondre
  • #2 Mentiders
    (04/06/19 07:34)

    Bravo!! Us inventeu el d'afers Europeus sens saber res i enganyant-nos i no feu el d'igualtat. Quin govern absurd tindrem....

    Respondre
  • #1 Fart de cacics
    (04/06/19 07:28)

    Espot: bon inici d'etapa, tallant ales a progres i fauna diversa. Un 10.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts