Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
NoMo va dir..
És justament el que vol el sistema capitalista,consumidors estèrils.
NoMo va dir..
No tinguis fills si us plau,no volem la teva descendència a la nostra societat.
el meu marit i jo em decidit no tenir fills ,despres de tres anys de casats , els fills son una responbsabilitat que implica tenir recursos economics , temps per dedicar-los , tranquilitat o estabilitat en el pais ,o millor dit en el mon, que avui ni i es , no vull fills i no en tindre aixi de clar
Respondre
NoMo va dir..
L'egocentrisme és el dogma de la teva vida, si senyor! No sé que coi fas vivint en societat.
En aquest país és gairebé impossible conciliar la vida laboral i familiar. Molts no poden ni atendre els fills els caps de setmana perquè treballen o perque quan acaben la jornada laboral els nens ja dormen. No crec que això s'arregli amb xecs ni pagant guarderies que treballen dilluns a divendres. Si no es pot atendre adequadament els fills millor no tenir-ne.
RespondreTenir fills és una bona opció si tens ganes d'arruinar la teva vida de parella, la teva vida familiar, la teva vida social, la teva vida sexual, la teva vida professional... en fi, la teva vida.
RespondreEs prefereixen relacions esporàdiques en comptes de relacions duradores, fomentem les adopcions en lloc de la procreació natural, s'usen anticonceptius, i si hi ha concepció, es decideix avortar, l'esperma no és de qualitat i els òvuls tampoc ...
RespondreUna societat estèril com la nostra està condemnada a la substitució racial per altres ètnies, d'això es tracta l'immigracio massiva no?
RespondreAxó es
Respondre
NoMo va dir..Tenir fills és una bona opció si tens ganes d'arruinar la teva vida de parella, la teva vida familiar, la teva vida social, la teva vida sexual, la teva vida professional... en fi, la teva vida.
RespondreI a sobre, si vols millorar la teva "vida veinál" t'aconssello que t'hen váigis a víure a sóta un pont, i déixis de tocar els collóns als téus conciutadans. Ja estás tardán!!