Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
La batlle d'aquest cas, no només el va engegar d'ofici, sino que va posar el màxim que li permet la llei. Ignorants! NINGÚ sense antecedents va a la presó per un delicte amb una pena com la que se li va imposar!!! Adoctrinar jutges???? Esteu malalts!!!
RespondreEl animalisme fanátic exhibeix un desordre de valors temerari per una part i ridícul en altre.
Respondre
Scooby-Doo va dir..
Jo, ja no els fáig ni punyetero cas a aquesta colla de hipócrites, resulta que fiquen els abis a les residencies, i després hes cómpren un gos perque els hi fáigi companyía, que maltracten sistematicament, tenín-lo en un pis de 4 mt cuadrats. I després voléu parlar de casa dels altres, anéu a pastar fang jaaa!!
Estrany fenòmen social aquest de tindre gossos o no fills,a aquest pas ens quedarem sense relleu generacional i el planeta sera dirigit per gossos.
RespondreJo no veg els de LAIKA a agafar la merda i les pitxades dels gossos per el carrer i a reparar els danys a les pintures i pedres de les façanas del edificis, prou de sensebilitat te el poble i paciencia del majoria dels guarros del amos dels gossos, es el poble i la populaciò d`Andorra amb els impostos que fan pagar a tot home els pipis cans que es fa amb els diners de tots, la majoria dels que no tenen gossos.Vos imagineus un edifici amb 20 apartaments amb dos gossos per apartament……? A china, Filipinas i paisos asiatics no tenen aquest problema per que serà.....!!!! Teria que haveure un llei de que nomes es pot tenir gossos si tenes un jardini la merda a casa teva.
Respondre
Scooby-Doo va dir..Estrany fenòmen social aquest de tindre gossos o no fills,a aquest pas ens quedarem sense relleu generacional i el planeta sera dirigit per gossos.
RespondreQuins comentaris més patètics...Som la societat que som, i res te a veure els gossos, amb tenir fills o abandodar els padrins. De fet un estudi Francès demostrà que la majoria dels propritaris de gossos son de una familia de mes de 3 persones, i que molts padrins tenen un gos que els fa companyia.