x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Política

DA canvia el logo i potencia la marca de 'demòcrates' durant la campanya electoral

A les portes de les eleccions nacionals, DA ha decidit canviar el seu logo per actualitzar i modernitzar la seva imatge. La formació que als comicis del pròxim 7 d’abril estarà liderada per Xavier Espot ha canviat la tonalitat del color taronja i ha incorporat el blau turquesa a la part inferior del logotip. A més, la imatge incorpora amb lletres blanques la marca demòcrates.
El secretari general del partit, Esteve Vidal, explica que “les eleccions són un bon moment per actualitzar la imatge”. “Els colors són més actuals”, diu Vidal, que comenta que el taronja ha passat a tenir una
  • #11 espantat
    (03/03/19 09:00)

  • #10 Laura
    (02/03/19 21:55)

    El que han de fer es canvia les persones i no el logo, on es la renovació, si ja s'estan repartim les cadires, quants ministres repetiran?
    Espero que la gent Recordi The Cloud, 3 intents fallida d'heliport, ridícula inversió estrangera,etc etc

    Respondre
  • #9 Meapilas
    (02/03/19 18:30)

    Jajajaja rentat d'imatge? Jo no m'ho crec ... Com ens agrada quedar bé .... I fins i tot té un nom, bonisme polític.

    Respondre
  • #8 Democrates????
    (02/03/19 15:43)

    Democrates??? Jajajja. Ja ens podrien anant informant al poble les chorrades q estan pactan amb la UE. Al no ser que aquests pactes siguin només les de farcir le seves butxaques i la dels pagesos

    Respondre
  • #7 ???
    (02/03/19 14:03)

    No m'agrada gens. No se quin significat li donen, però no li veig la gràcia.

    Respondre
  • #6 I tots contents jeje
    (02/03/19 13:05)

    Mateix gos.... diferent collar i aqui no ha passat res.
    Ens prenen per tontos.

    Respondre
  • #5 wally
    (02/03/19 12:09)

    Demòcrates fa aigües!! jajajajaja

    Respondre
  • #4 FA
    (02/03/19 09:08)

    No és el LOGO que s'ha de canviar però DA sencer !! 

    Respondre
  • #3 Belisarius xambeui
    (02/03/19 08:32)

    La OC ajuntada té l'aparença d'un escorpí cec (Belisarius xambeui), un aràcnid ataronjat que viu al Pirineu i Prepirineu. El gènere va ser anomenat així en honor al general bizantí Belisari, a qui segons la llegenda l'emperador Justinià va deixar cec per deslleialtat. És l'únic escorpí cec de tot Europa. No hi veu. L'àrea de distribució és restringida i l'alteració del seu hàbitat fan que la seva supervivència a curt termini sigui poc probable sense mesures de conservació.

    Respondre
  • #2 clara
    (02/03/19 07:58)

    Ja poden canviar el logo, els colors, les bandelores i el que vulguin, DA és el govern que ens ha venut a tot i més per res. Espero que el dia 7 el poble tingui memòria!

    Respondre
Veure’n més
11
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts