Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


doncs com a qualsevol altra zona del mon... poca gent viu als centres de les cuitats... res de nou
Respondre
La qual cosa vol dir que l'especulació i els preus inflats arriben a les parròquies altes ....
Respondre
si la gent fins ara estava de lloguer és pk no es podria permetre pagar una hipoteca...com permeteu aquests augments indiscriminats?
Respondre
josep va dir..doncs com a qualsevol altra zona del mon... poca gent viu als centres de les cuitats... res de nou
RespondreSuposo que parles de ciutats com París, Berlín, Londres, Barcelona, etc no?
Venga homeeee que es andorra la vella no fotissss!!!!! Quins aires de grandesa que tenim en aquest pais deu meu!