x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Òbit

Mor als 72 anys 'Piper', un històric del món dels cotxes

L'empresari portava 55 anys lligat a negocis de venda de vehicles
'Piper' portava 55 anys lligat a la venda de cotxes

Mor als 72 anys, `Piper`, un històric del món dels cotxes

'Piper' portava 55 anys lligat a la venda de cotxes

Arxiu
Actualitzada 25/01/2019 a les 17:07
Felip Riera del Castillo, Piper, ha mort avui als 72 anys. L'empresari era un històric del món dels concessionaris, amb 55 anys de trajectòria que va iniciar com a treballador al Garatge Sport. Després va muntar el seu propi concessionari el 1976, amb un petit local a Escaldes-Engordany i més tard es va traslladar a Santa Coloma on el negoci continua actiu. Piper havia portat la marca Alfa Romeo al Principat i havia estat pilot de cotxes.
La missa funeral se celebrarà demà dissabte a les 13 hores a l'església Sant Pere Màrtir d'Escaldes la família rebrà el dol a la sala de vetlla d'Andorra la Vella de les deu del matí a les dotze del migdia.
Etiquetes
  • #20 joan
    (01/02/19 11:28)

    Adeu PIPER, bona persona, DEP.

    Respondre
  • #19 Familia PIPER
    (27/01/19 18:11)

    En nom de la familia Riera Palazon, volem agraïr totes les mostres de condol i carinyo que hem rebut, tan personalment com a traves de les xarxes socials, per la tan sentida  perdua del PIPER!
    Heu estat un gran suport en aquests moments tan durs, veure tanta gent que l'estimava...
    ET TROBAREM MOLT A FALTAR

    Respondre
  • #18 Jan
    (27/01/19 01:46)

    Ens a deixat una gran amic i persona. El meu condol a la familia.

    Respondre
  • #17 Gallot
    (26/01/19 12:43)

    Un ami s en va. Triste journée. Condoléances pour sa femme et ses enfants
    Jean Gallot et sa femme

    Respondre
  • #16 Pep
    (26/01/19 07:22)

    No el coneixia...

    Respondre
  • #15 Conxita
    (26/01/19 07:21)

    Entranyable Felip, carismàtic,bona persona,  tenim una promesa pendent:l'abraçaçada!

    Respondre
  • #14 Miki
    (26/01/19 04:45)

    DEP PIPER, amb els ulls una mica humits, nomes pug dir: vaig tenir la sort de coneixer una grand persona. Els meus condols per la familia.

    Respondre
  • #13 J.L
    (25/01/19 22:01)

    Avui es un dia trist.
    Ens ha deixat una Grand Persona.
    Un treballador infatigable.
    El mon del Automobil ha perdut un insustituible Representant.
    Tot el meu sentit pessam per la Familia.
    Sempre el recordarem.

    Respondre
  • #12 Toni Z
    (25/01/19 21:57)

    Una gran persona DEP
    El meu mes sincer condol a tota la seva familia

    Respondre
  • #11 Àngels Codina
    (25/01/19 21:23)

    El meu condol a la familia. Un referent en el sector de l'automòbil.

    Respondre
Veure’n més
20
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts