x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Habitatge

L'AGIA s'oposa a limitar l'augment del lloguer

Galobardas assegura que la proposta del cap de Govern no va sortir de la taula de l’habitatge
El Col·legi d’Agents i Gestors Immobiliaris (AGIA) s’oposa a la mesura que planteja el Govern de limitar l’augment del preu del lloguer. El president dels immobiliaris, Jordi Galobardas, explica que no comparteix la proposta perquè seria “ineficient i contraproduent”, tot apuntant que en altres llocs on s’ha provat de limitar l’augment dels lloguers com, per exemple, a París, els resultats han estat negatius. Galobardas considera que una intervenció d’aquest tipus en el mercat podria fer que alguns propietaris comencessin a dur a terme “pràctiques fora de la llei” i que es reduís encara més l’oferta. Així, la solució que preveu
  • #8 Prou Manipulació
    (08/01/19 15:29)

    Sr Galonardes a la “seva” taula de cartro, lo unic que va sorti es que els lloguers habien pujat  menys del 1%.... la manifeatacio del altre dia es per culpa de taules del habitatge....  PROU MENTIRES !!! 

    Respondre
  • #7 marxem
    (08/01/19 14:39)

    La gent marxarà del país.

    Respondre
  • #6 VOX
    (08/01/19 14:22)

    Tinc molta vergonya aliena quan sento parlar persones que només tenen com a prioritat la seva butxaca Es una llàstima que sempre tinguem que escoltar opinions ( amb càrrecs ) fora de lloc i que pretenen imposar una economia neoliberal que o,ens treiem de demunt, o Andorra les passarà molt però que molt canutessss 

    Respondre
  • #5 llei
    (08/01/19 13:59)

    Doncs si els propietaris fan pràctiques fora de la llei a sancionar-los i aplicar la llei. Per què hi ha llei i justicia, no??? Upps que a Andorra no hi ha això!!!

    Respondre
  • #4 Ridicul
    (08/01/19 10:45)

    En el proper crack immobiliari, quan surtin els apis a plorar, recordem aquestes perles.

    Respondre
  • #3 Ciutadana
    (08/01/19 10:31)

    Una cosa es guanyar-se la vida i un altra molt diferent, no tenir en compte els demés ni la situació social general, i fer un atracament a ma armada. És troba a faltar una miqueta més de valors morals i sobra ambició desmesurada.

    Respondre
  • #2 Quina gent!!!!
    (08/01/19 09:29)

    Pero que diu aquest galobardas!!!! EYYY que estas en un pis de lloguer tu??? segur que no ! Tens un sou minin que et fa arribar a final de mes en dificultat???? Segur QUE NO! Aixi Que abans de comparar amb altre paisos on tenen el sou minim mes elevat hauries de mirar mes el que passa al pais!!!! Que no en teniu ni idea!
    I JO DIC SI S'HAURIA DE LIMITAR EL PREU DE LLOGUER JA I PUJAR EL SOU MINIM JA!!!

    Respondre
  • #1 Andor_ra
    (08/01/19 09:24)

    Sr. Galobardas, com es nota que vostè és un aristòcrata... Creu normal l'augment indiscriminat del preu mensual del lloguer?, suposo que el negoci és el negoci!, però esteu jugant amb la vida de la gent, treballadors que amb els salaris precaris que hi ha ara mateix a Andorra arriben justos a final de mes! Crec que limitar l'augment del preu de lloguer és una bona solució per fomentar l'economia de la classe mitjana treballadora d'aquí d'Andorra i així poder tenir una qualitat de vida digna al nostre país, perquè crec que és el país de tots i no només de quatre.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts