x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Economia

Els concessionaris veuen amb pessimisme les vendes per al 2019

El president de l’AIVA destaca el moment d’‘impasse’ que viu el sector per l’elevada oferta que presenta i això genera dubtes en el client
El sector de l’automoció veu amb preocupació les dades de les vendes del 2018 i el futur que els espera el 2019, després de comprovar les estadístiques i de sentir com algunes marques ja els diuen que serà “un any complex i ple d’indecisions”, tal com afirma el president de l’Associació d’Importadors de Vehicles d’Andorra (AIVA), Xavier Calvís. “Algunes de les grans fàbriques ens ho han avisat perquè veuen que a la gent cada vegada li costa més decidir què comprar.” Segons indica, la gran varietat d’opcions que ofereix el mercat, les incògnites creixents sobre els vehicles de gasoil o
  • #8 Marc
    (06/01/19 10:56)

    Santi va dir..
    VOX a Andorra??? VOX no arriba ni a la sola de la sabata de tots els partits andorrans,VOX aquí a Andorra seria d'esquerra, jajaja.
    Si analitzes el programa electoral de VOX és com qualsevol programa electoral de qualsevol partit andorrà.

    Respondre
  • #7 Ploramiques
    (05/01/19 15:55)

    De debò ..... són l'única empresa privada que rep subvencions directes de Govern ia sobre es queixen .....?

    Respondre
  • #6 Santi
    (05/01/19 13:17)

    No arribo quasi ni a poder pagar el lloguer... Menjo pasta cada dia porque no m'arriba... Per quan VOX a Andorra? Estem farts. A veure si puc comprar un patinete com a molt.

    Respondre
  • #5 Fernández
    (05/01/19 11:17)

    Amb la perdua de poder adquisitiu de aquets darrers anys es imposible pensar en la compra de nada. Ho baixant preus de lloger i augmentan Els sous amb 2 pagas extras o en aquet país no tíndrem ni per menjar. Quina pena 

    Respondre
  • #4 Joan
    (05/01/19 10:15)

    El problema a Andorra són els propis concessionaris i la política de preus que ténen. Mentre que si vas a buscar el cotxe a fòra pots obtenir uns bons descomptes aquí a Andorra aquests son gairebé inexistents. És per això que les matriculacions i les vendes no quadren i com no es posin les piles s'arribarà a un moment a on les matriculacions superin molt ampliament les vendes.

    Respondre
  • #3 Toni
    (05/01/19 09:37)

    Andorra tothom deu de pagar el cotxe al comptat, ja que es impossible trobar ofertes de renting dignes d'aquest nom, el que trobes es alguna oferta de usuring, on et cobren molts interesos que el valor del cotxe. Andorra un país per viure si ets ric, si ets pobre frontera avall.

    Respondre
  • #2 Miki
    (05/01/19 09:04)

    Comprar o no comprar.
    Jo penso el mateix que tu,ademes el cotxe que tinc va prou be.Esperare els electrics Xinos,que per 15mil € tenen un cotxas i les bateries aviat duraran 1000 kms.

    Respondre
  • #1 comprar o no comprar?
    (05/01/19 07:32)

    Doncs si, aquest any em volia comprar un cotxe nou per què el que tinc ja té 16 anys i demana canvi, però no sé que fer, diesel? gasolina? espero a que l'electric sigui millor? total, que no el canvio fins que la cosa no s'aclari.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts