x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Joc

La Seu d'Urgell ven dos dècims del primer premi de la Grossa de Nadal

És el primer cop que l’administració Els Minairons reparteix el guardó major del sorteig
Els responsables de l’administració de loteria Els Minairons de la Seu d’Urgell posaven ahir per primer cop amb l’emblemàtic cartell que els acreditava com a venedors del primer premi de la Grossa de Nadal. És la primera vegada que donen el premi major del sorteig malgrat que ja havien fet afortunats d’altres clients amb quarts o cinquens premis. Els Minairons va ser una de les diverses administracions catalanes que van vendre els 35 dècims del 03.347 que van caure a Catalu­nya, cadascun premiat amb 400.000 euros. Al migdia a Els Minairons no s’hi havia acostat cap dels afortunats. Els responsables
  • #8 Farta
    (24/12/18 16:25)

    I el meu comentari? De veritat que feu pena!

    Respondre
  • #7 FA
    (23/12/18 17:27)

    A mi també tant se m'en fot !! 

    Respondre
  • #6 Vuitena parroquia??
    (23/12/18 14:31)

    A sobre posen la notícia a la secció "Nacional".............
    Deu ser per allo de les padrines i des dos passaports.......

    Respondre
  • #5 el caganer
    (23/12/18 14:14)

    Andorrana va dir..
    t'agradi o no serà tema de conversa d'aquests propers dies, suposo que a tu no t'ha tocat res però pots celebrar igualment les festes encara que sigui amb unas patatetas al caliu i una arengada, a mi em va tocar un bon pessic i aniré de restaurant

    Respondre
  • #4 Andorrana
    (23/12/18 12:57)

    Felicitacions als afortunats i també als de l' establiment. Una bona notícia. (ho sento pels amargats de les opinions 1 i 2. S'ha de ser molt ruin per no alegrarse d'un fet tan positiu pels afortunats veïns)

    Respondre
  • #3 Ciutadana
    (23/12/18 12:54)

    A mi em fa molta alegria que hagi tocat el gordo a La Seu. Moltes felicitats als afortunats!!!

    Respondre
  • #2 I a mi que
    (23/12/18 11:02)

    I a mi que carall em fa el que venguin els de la Seu?
    I posats a demanar, perque del "Gordo" en duien la "Grossa", es llenguatge inclusiu?

    Respondre
  • #1 el caganer
    (23/12/18 09:52)

    coincidint amb les festes nadalenques, el safareig i el xismorreig alturgellenc deu anar a deu mil revolucions !! Bones festes a tots !

    Respondre
8
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts