x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
protesta social

Reconeixement del malestar social

Govern i partits admeten que els manifestants tenen motius per reivindicar millores en el poder adquisitiu i de participació democràtica
El Govern i els partits polítics coincideixen, tot i que amb els seus matisos, a l’hora de fer el primer diagnòstic després de la protesta social de dilluns, que va aplegar un miler de persones a la capital. D’entrada, reconeixen el malestar d’una part de la població, que reclama solucions davant de la pèrdua de poder adquisitiu, l’augment del preu dels lloguers, les noves lleis laborals i demana més mecanismes de participació democràtica. A pocs mesos per a les eleccions nacionals, l’expectativa se centrarà en veure de quina manera els representants recullen el guant per plantejar propostes.
El cap de Govern,
  • #13 Millores
    (20/12/18 02:20)

    Ens cal una llei de la responsabilitat politica de manera urgent.

    Respondre
  • #12 FORA JA DA ! Per alguna cosa sera!!!!
    (19/12/18 17:12)

    Per algo sera per la vostra incompetencia DA!!! FORA JA!!!! No os volem mes que duran 8 anys heu enfonsat el pais... INCOMPETENS

    Respondre
  • #11 lluis
    (19/12/18 15:04)

    Mesures: salari mínim com a França, prou immigració, llei del cadastre que fixi preus de lloguer i venda, ajudes socials en pocs dies, cobertura sanitària encara s'estigui al atur, més impostos als rics de patrimoni, pujada de preus d'alcohol, benzina, tabac, jocs...

    Respondre
  • #10 Lintu
    (19/12/18 13:40)

    Esteu acabats i heu demostrat la vostra incompetència 

    Respondre
  • #9 Josep
    (19/12/18 11:24)

    Sr. MARTÍ, el ficaré en situació rapid: a la privada si no fas bé la teva féina et foten fora amb una puntada al cul com si fossis un gos, ho ha entés sr. Martí?? . Pues ja ho sap, anéu recollín el "cabaçet" dels trastes !!!

    Respondre
  • #8 Jordi Brau
    (19/12/18 11:00)

    El govern de DA seguint l'estela dels 'neocons' europeus està decidit a carregar-se la classe mitja. La meva situació no és la pitjor, tinc dos fills i tant la meva dona i jo treballem amb sous raonables, tot i això arribem justos a finals de mes i gastos extres com reparacions de vehicles, forfets de ski, rodes d'hivern... suposen un mal de cap continuo. Quan era petit, aquí a Andorra treballant el pare i amb tres germans era tot més senzill, ara m'he de matar a fer hores extres, deixar-me de dentistes o capritxos i vigilar molt els gastos... no m'imagino com pot viure una familia monoparental o amb algun membre a l'atut. O lluitem o acabaran amb nosaltres!!

    Respondre
  • #7 La vostra retòrica política us la podeu estalviar
    (19/12/18 10:57)

    No necessitem que ens doneu la raó, necessitem un govern per al poble, llistes obertes, lleis de responsabilitat política i una democràcia participativa, la vostra retòrica política us la podeu estalviar.

    Respondre
  • #6 sergi
    (19/12/18 09:46)

    El Sr.Martí sembla un pare que a renyat el fill i desprès diu que tenia raó!!!!! Però que s'ha pensat? L'hora de que el poble sigui escoltat ja ha arribat. El país de callar no fer soroll i treballar no fos cas, s'ha acabat!!!!! Si volen seguir tenint diners i manant, que paguin als que els hi fem la feina. L'época en que els pares d'aquests ens tenien trepitjats s'ha acabat!, però ells volen seguir igual. No ho podem permetre es el moment d'acabar amb les desigualtats. Quan siguin les eleccions si no podem fer un partit que representi al poble, pensem moooolt bé a qui votem! no es pot tornar a repetir una errada d'aquest calibre.

    Respondre
  • #5 No ens representeu
    (19/12/18 09:32)

    La política actual és només mercantilista, ni és de dretes ni d'esquerres, és transversal i obliqua, servilista als interessos de la oligarquies financera bancària.

    Respondre
  • #4 andorrà
    (19/12/18 08:54)

    Stop a la pujada de lloguers indiscriminada

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts