Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Son andorrans o residents...….???
Respondre
Joan va dir..
Els països veïns permeten que si hi ha casos de violació, perill de la vida de la mare o malformacions fetals puguin avortar. Almenys mantenen el que dicta la carta magna dels drets humans.
No avortar ni és com tallar-se les ungles ni tampoc és una intervenció cardíaca.

fart va dir..
Cert.Com no hi havia cap protocol ni organisme que s'ocupés del tema 0 al comptador. Informa't més i millor.

Salud va dir..
Aquesta secta que dius almenys no obliga a les escoles adoctrinar nens per anar a l'església. Ni tampoc obliga a ritus estranys als infants....

Sin sentit.... va dir..
"tirar nens a les escombreries"? hem passat d'assessines a...bé,no passa res els podem deixar a càrrec de l'esglèsia catòlica que en d'altres temps a part de violar-los els venien.

Em de pensar-ho be aixo va dir..
Tu pagues els teus impostos?, doncs jo també. Tu poses la teva vida en joc per la malformació d'un fetus?, jo sí. Si et violen estàs obligada a tenir aquella criatura obligatòriament?, doncs també.

Carina va dir..
Quantes violancions hi han hagut a Andorra els 10 últims anys, i d'aquestes quantes han acabat en embaràs? 0

I els drets del que ha de nèixer? A excepció del cas de violació, la mare va tenir llibertat d'escollir. Avui és fàcil tenir accès a anticonceptius i fins i tot a la píndola del dia següent... Avortar no potser com tallar-se les ungles o el cavell. Que els veïns ho permetin no els fa millors països.
Respondre
Aquestes militants de la secta feminista volen imposar les seves creences a tota la societat, no poden ni han de pretendre imposar aquesta particular concepció del que moralment i éticament està bé o està malament. Per cert, a qui representen aquestes feministes?
Respondre
karlitos va dir..Son andorrans o residents...….???
RespondreADN per l'anàlisis de les caques?, proposes una llei?