Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Vint-i-dos càmeres formen part del sistema de lectura automàtica de matrícules


La legislació espanyola nomès sotmet als ciutadans de classe mitja, millor dit. Robar a la gent per mantenir el fals estat de benestar i fer creure que les obligacions fiscals son de tots, quant en veritat la gent de poder ($) te mil maneres de evadirla...
Respondre
La legislació espanyola sotmet ala seus ciutadans a unes obligacions fiscals. Evadir-ho és un frau als seus conciutadans i està tipificat com a delicte. Per les conseqüències que té en l'economia d'un país i la qualitat del seus serveis públics, ho trobo perfecte. I si de passada serveix per cobrar multes de trànsit impagades d'andorrans, encara millor.
Respondre
En una paraula, ens llegiran a tots la matrícula pel nostre bé i en nom de la seguretat i el control dels diners i el contraban, ens controlaran, ens vigilaran, serem regularitzats i espiats legalment.
Respondre
Si us hi heu fixat, una càmera llegeix la matricula i una altra "mira" els ocupants. Amb tot el "descaro" del món, ens fotografien a tots.
RespondreÉs legal?