Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Aquesta opinió no ha de donar-la del client del banc? Si sortíssim al carrer i preguntéssim als andorrans i residents quin és el millor banc, el més probable és que NO hi hagués un sol favorit. No obstant això, 'The Banker' ho té clar: el millor banc d'Andorra aquest any és MoraBanc ....
Respondre
Cada Banc participa a un concurs diferent i guanya, a veure quin dia es presenten tots al mateix i s'enfronten.
Respondre
Molt be MoraBanc El millor de llarg!!!!
Respondre
Robert va dir..Molt be MoraBanc El millor de llarg!!!!
RespondrePotser que ho és. I malgrat The Banker. Aquests guardons van per torns: avui, tu; demà, jo. Reacció de la ciutadania: "Mira, aquest any ja torna a tocar al banc X. Uf! com corre el temps."