Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Projecte guanyador de la unitat de radioteràpia
SFGA
Espai on estarà ubicada la nova unitat de radioteràpia
Clàudia Campos

Y el tema de los residuos radioactivos y las radiaciones como lo tenemos????
Respondre
Mes diners llençats al sac!1 milió d'euros inicial...(a veure a quan arribará al final) . Axó será un pou sense fons, que quedará obsolet en poc temps, personal especialitzat etc etc. I d'aquí a dos telediaris ja no servirá res , s'haura de actualitzar ...I tot perque no hi ha consciència ni responsabilitat del que implica, tant per part dels que ho demanen com dels que ho concedeixen. A mes del greige comparatiu que representa el dispendi, respecte d'altres malalties igual o mes greus. En comptes de cents per cents indiscriminats per etiquetes, mes repartició justa del cabal public, i TOTS a COPAGAR!!! prou de victimismes.
Respondre
Tot aquest disseny és molt maco però, a ningú li ha passat pel cap aprofitar tot aquest desmunt per fer aparcament que prou faltada està aquesta zona.??????????
Respondre
Prpe va dir..Y el tema de los residuos radioactivos y las radiaciones como lo tenemos????
RespondreMe temo que en eso... No han pensado. Pero siempre lo podremos cargar a cuenta de Assandca.